شرکت های دانش بنیان مبارزان عرصه جنگ با ناامیدی

شرکت های دانش بنیان مبارزان عرصه جنگ با ناامیدی


دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان در نشست خبری که در روز ۳۰ مهرماه سال جاری در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: شرکت های دانش بنیان مبارزان جنگ ناامیدی هستند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از روزنامه اخبار صنعت؛ ریاست پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ما در بین دو جنگ اقتصادی تحریم و جنگ ناامیدی قرار گرفته ایم و شرکت های دانش بنیان نقطه امید جوانان و دانشجویان هستند. رضا قنبری ریاست پارک علم و فناوری خراسان رضوی در نشست خبری پیرامون بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان کشور عنوان کرد: ۴ هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که ۶۰۰ شرکت تولیدی نوع یک هستند که از این میان، ۳۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه امسال انتخاب شده بودند که ۲ شرکت آن در پارک علم و فناوری خراسان رضوی متولد و رشد کرده اند.
علیرضا ناصری حسینی مدیرعامل شرکت کاوش صنعت توس یکی از شرکت های دانش بنیان شرکت کننده نمایشگاه نیز گفت: هیچ شرکت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در کشور وجود ندارد که با شرکت ما همکاری نداشته باشد. بزرگترین مشکل شرکت های دانش بنیان این است که قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان اجرا نمی شود در حالی که هزینه اشتغال در این شرکت ها یک سوم هزینه اشتغال در دیگر بخش هاست.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات