حضور موثرشرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته

حضور موثرشرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته

ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته از ۲۹ مهرماه لغایت دوم آبانماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و شرکت شیمیایی بسپار لیا به عنوان شرکت دانش بنیان و کارآفرین پارک علم و فناوری البرز در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش گذاشت .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، رامین دهدشتیان مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت شیمیایی بسپار لیا با توجه به طیف گسترده محصولات خود ، با صنایع گوناگونی در ارتباط است و این امر موجب گردیده تا این شرکت از همان ابتدای فعالیت خود تا کنون ، توجه اساسی به نیازهای مشتریان و برنامه ریزی برای پاسخگویی موثر به نیازهایشان را، در دستور کار خود قرار دهد .
رامین دهدشتیان مدیرعامل شرکت شیمیایی بسپار لیا  عضو  پارک علم و فناوری البرز افزود: این شرکت درسال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در زمینه تولید رنگ و پوششهای صنعتی آغازنمود، در ابتدا فعالیت شرکت منحصر به صنعت چرم می گردید اما از سال ۱۳۷۳ با تاکید بر اهمیت توسعه امکانات تخصصی ، دانش فنی و همچنین قطع وابستگی مشتریان به محصولات خارجی، این شرکت توانست دامنه محصولات خود را به صنایعی نظیر کفش، چرم مصنوعی، نساجی، قطعات خودرو و ابرصنعتی گسترش دهد .
شرکت بسپارلیا به عنوان یک شرکت دانش بنیان و توانمند از سال ۹۷ موفق به اخذ مجوز واحد فناورانه از پارک علم و فناوری استان البرز گردید و در این پارک مستقر شد .
گفتنی است رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران با همراهی بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته بازدید کرد.
پارک علم و فناوری البرز  به عنوان یکی از پارک های علم و فناوری فعال کشور در استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری بیش از ۱۷۰ شرکت دانش بنیان، فناور و کارآفرین  و مولد را در درون خود جای داده است .


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات