حضور شرکت  فناور عضو پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

حضور شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

مدیرعامل یک شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز گفت: حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی برای شرکت های دانش بنیان و فناور یک فرصت است .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس محمدرضا خادمی ولی پور مدیرعامل یک شرکت  فناور عضو پارک علم و فناوری البرز گفت: صنعت برق ایران یک صنعت موفق، درآمدزا و مولد است که برای کشورمان فرصت های بسیاری فراهم کرده است .
وی با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی برای شرکت های دانش بنیان و فناور یک فرصت است اظهار داشت: قرار گرفتن شرکت در یک فضای توسعه فناوری مثل پارک علم و فناوری البرز با امکان تبادل و تعامل با شرکت های بزرگ و کوچک و همچنین حضور مرتب در نمایشگاه ها و استفاده از تجربیات همدیگر از جمله عوامل موثر در هم افزایی و توسعه بازار است که شرکت لوله گستر خادمی از آن بهره مند است .
وی با اشاره به اینکه از اوایل سال ۱۳۹۷ شرکت لوله گستر خادمی  مورد حمایت و پذیرش پارک علم و فناوری البرز قرار گرفته، افزود: خوشبختانه مرکز نوآوری مشترک پارک علم و فناوری البرز و شرکت لوله گستر خادمی نیز با هدف توسعه فعالیت ها در زمینه های مختلف فناوری، صنعتی و توسعه کارآفرینی و اشتغال راه اندازی شده است .
خادمی با اشاره به اینکه شرکت لوله گستر خادمی در نمایشگاه های مختلف حضور فعال دارد افزود: این حضور که با حمایت های پارک علم و فناوری البرز انجام می شود فرصت های کارآفرینی و رونق بازار را برای شرکت به ارمغان آورده است .
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور صدها شرکت بزرگ و کوچک از جمعه دهم آبانماه آغاز شده و تا روز دوازدهم آبانماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است .
شرکت لوله گستر خادمی در سالن ۱۸ نمایشگاه آماده بازدید، تعامل و همکاری بین صنعتگران و کارآفرینان عرصه تولید و اشتغال بویژه دست اندرکاران بخش های دولتی و خصوصی صنعت مهم و استراتژیک برق است .
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات