برگزاری کارگاه “ آشنایی با حقوق  مالکیت فکری و حمایت بین المللی از اختراعات”  توسط  پارک علم و فناوری البرز

برگزاری کارگاه “ آشنایی با حقوق مالکیت فکری و حمایت بین المللی از اختراعات” توسط پارک علم و فناوری البرز

دوره آموزشی  “آشنایی با حقوق مالکیت فکری و حمایت بین المللی از اختراعات” توسط  پارک علم و فناوری البرز با حضور۱۰۰ نفر دانش آموزان دارای استعداد و صاحبان ایده و اختراع  روز یکشنبه  ۱۲ آبان ماه  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز،مهندس شفیعی مدیر اداره آموزش پارک علم و فناوری البرز در حاشیه این رویداد عنوان کرد : در راستای توافق های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز  با هدف رشد خلاقیت و نوآوری صاحبان ایده و اختراع در دوران دانش آموزی و شکوفا کردن آن قبل از ورود به بازار کار، دومین دوره از دوره های آموزشی مشترک با اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و با همکاری پژوهشسرای باقرالعلوم در محل مدرسه نمونه دولتی پسرانه معلم و مدرسه دخترانه شاهد فاطمه الزهرا برگزار شد.
وی در ادامه گفت :در این دوره آموزشی با عنوان آشنایی با حقوق مالکیت فکری و حمایت بین المللی از اختراعات با ارائه آقای مهندس بیژن نصیری اعظم (مدیرعامل موسسه نوفن حامی البرز مستقر در پارک علم و فناوری) صورت پذیرفت و ۱۰۰ نفر از دانش آموزان با مقوله مالکیت فکری و ثبت اختراع و انواع حمایت ملی و بین المللی از اختراعات و ... آشنا شدند.















لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات