سومین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران برگزار می‌شود

در زمان برگزاری این نمایشگاه، رویدادهای مختلف علمی، تخصصی، تحقیقاتی و تجاری برگزار خواهد شد. این رویدادها علاوه بر بررسی آخرین فناوری‌های روز دنیا در این زمینه، به شرکت‌ها و بازدیدکنندگان امکان می‌دهند تا به صورت تخصصی، برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

همچنین در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران، کارگاهای مختلف علمی برای علاقه مندان و دانشجویان برگزار می شود.

آموزش عملی روش‌های شکل‌دهی توزیع شدت پرتو لیزر، لیزرهای فیبری،کاربردهای صنعتی لیزر، طراحی و ساخت فیلترهای اپتیکی، ایمنی کار با لیزر،آشنایی با نرم افزار اپتیکی زیمکس، آموزش کامسول و کاربردهای آن در فوتونیک و چالشهای جوشکاری لیزری در صنعت، بخشی از عناوین کارگاههای است که در این رویداد علمی و تجاری برپا خواهد شد.

در سالهای اخیر ستاد توسعه فناوری‌های لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرحهای مختلفی را در این حوزه مورد حمایت قرار داده است که توسط شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور اجرا شده است.

نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران شامل کسب و کارهای محلی و بین‌المللی در زمینه‌های همچون صنعت، پزشکی، مخابرات و علوم تحقیقاتی و زیرساختی است. در این گردهمایی، فرصتی برای ایجاد بازار ارتباطی و تجاری برای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان ایجاد می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نشانی اینترنتی ستاد توسعه لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت به آدرس ww.Pam.isti.ir مراجعه کنند.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات