تقابل دوباره اسنپفود و چیلیوری اینبار در کمیسیون تجارت الکترونیکی
صادقیان ادامه داد: اسنپفود در ابتدای فعالیتش نمونه یک پلتفرم سالم و موفق بود اما از ۲ سال گذشته تاکنون روش متفاوتی را در بازار غذای آنلاین پیش گرفته است. در ادامه علی فدایی، مدیر تامین چیلیوری بیان داشت: فروش رستورانهایی که با چیلیوری همکاری داشتهاند در اسنپ فود به شدت کاهش پیدا میکرد و به همین دلیل رستورانها تکتک از این پلتفرم مهاجرت کردند تا چیلیوری جذابیت خود را برای کاربران نهایی نیز از دست بدهد.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات