تقابل دوباره اسنپ‌فود و چیلیوری این‌بار در کمیسیون تجارت الکترونیکی

صادقیان ادامه داد: اسنپ‌فود در ابتدای فعالیتش نمونه یک پلتفرم سالم و موفق بود اما از ۲ سال گذشته تاکنون روش متفاوتی را در بازار غذای آنلاین پیش گرفته است. در ادامه علی فدایی، مدیر تامین چیلیوری بیان داشت: فروش رستوران‌هایی که با چیلیوری همکاری داشته‌اند در اسنپ فود به شدت کاهش پیدا می‌کرد و به همین دلیل رستوران‌ها تک‌تک از این پلتفرم مهاجرت کردند تا چیلیوری جذابیت خود را برای کاربران نهایی نیز از دست بدهد.

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات