پیپال قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، اقدامات جدیدی در حوزه پرداختهای موبایلی درون فروشگاهی ارائه دهد
پیپال، پرداخت درون فروشگاهی از طریق اپلیکیشن موبایلی را در سال ۲۰۱۸ حذف کرده بود و روش پرداختی جدید، به دنبال حذف این خدمت ارائه میشود. پیشبینی شده بود که در سال ۲۰۱۹، حجم این پرداختها در آمریکا به ۷۶ میلیارد دلار برسد؛ با وجود اینکه تجارت الکترونیکی دو برابر بیشتر از این مقدار افزایش داشته است، اما ارزشها و قابلیتهای جدیدی که شولمن به آنها اشاره کرد، میتواند به موفقیت هرچه بیشتر صنعت پرداختهای موبایلی در سالهای آتی کمک کند. پس این شرکت برای خردهفروشیهای فیزیکی، قابلیتهای جدید پرداخت راهاندازی میکند که باعث میشود پیپال میزان خدمات خود را توسعه دهد. اگر مصرفکنندگان به استفاده از کیف پول دیجیتال پیپال و خدمات دیگر درون فروشگاهی آن بیشتر عادت کنند، احتمال دارد که کاربرد روش پرداخت ارائه شده نسبت به انواع دیگر روشهای پرداخت بیشتر شود. اگر ونمو ولت دیجیتالی خود یا دیگر پرداختهای درون فروشگاهی را ارائه دهد، کارمزدهای جدیدی برای خدماتش ایجاد میکند و درآمدش را افزایش میدهد. همچنین این خدمات میتواند به ونمو کمک کند تا برنامه پاداش جدید برای کارت نقدی و کارت اعتباری آتی خود ایجاد کند و کاربرد و عملکرد آنها را افزایش میدهد. با این حساب، اگر ونمو برای مصرفکنندگان خود قابلیتی فراهم کند که در پایانه فروش، از طریق چند روش پرداخت، هزینه خرید خود را بپردازند، میتواند در زمینه پرداخت درون فروشگاهی محبوبیت پیدا کند.
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات