کافه بازار برای جذب کاربران چه ابزارهایی ارائه می‌دهد؟

کافه بازار دی‌ماه سال گذشته از ابزار جدیدی به نام «تبلیغات در جست‌وجو» رونمایی کرد که به واسطه آن توسعه‌دهندگان می‌توانند با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود، به طور هدفمند در معرض جست‌وجوی کاربران این پلتفرم قرار بگیرند. او درباره تاثیر این نوع از تبلیغات در جذب کاربران اپلیکیشن‌ها می‌گوید: «کافه‌بازار بسته به نوع اپلیکیشن شما و حوزه‌ای که در آن به فعالیت می‌پردازید، کلیدواژه‌هایی که مرتبط با شماست را پیشنهاد می‌دهد. او در این گفت‌وگوی کوتاه به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا اپلیکیشن‌ها باید از این مارکت استفاده کنند تا تعداد کاربران خود را افزایش دهند و کافه بازار چه خدماتی را برای این منظور به آنها ارائه میدهد. مهم‌ترین اتفاق در تبلیغات این است که شما بتوانید کاربر مناسب خودتان را بیابید و سپس بتوانید میزان نرخ درگیری آن کاربر با اپ خود را بررسی کنید و به اصطلاح Track کنید. زمانی که سیستم تبلیغات با بررسی پارامترهای کیفی اپ‌های متقاضی شرکت‌کننده در مزایده هر کلیدواژه و رفتار کاربر، بهینه‌ترین پیشنهاد را انتخاب می‌کند و تلاش می‌کند که چه در سمت تبلیغ‌دهنده و چه در سمت کاربر کافه‌بازار، میزان رضایت را به حداکثر برساند. کافه‌بازار بسته به نوع اپلیکیشن شما و حوزه‌ای که در آن به فعالیت می‌پردازید، کلیدواژه‌هایی که مرتبط با شماست را پیشنهاد می‌دهد.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات