با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود؛ برگزاری مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد و ساخت

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود؛ برگزاری مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد و ساخت

مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد و ساخت، با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد و ساخت، با هدف رصد و شناسایی ظرفیت تیم‌‌های تحقیقاتی مستعد و طرح‌‌های نوآورانه در دانشگاه‌‌ها و مراکز پژوهشی کشور برای شکل‌گیری هسته‌‌های فناور و شرکت‌‌های دانش ‌بنیان نوپای دانشگاهی در حوزه مواد مهندسی و ساخت، برگزار خواهد شد.
این مسابقه با همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و… با محورهای فلزات، پلیمرها، شیشه و سرامیک‌ها، کامپوزیت‌ها، زیست مواد، مواد هوشمند، بازیافت، فرآیندهای ساخت و تولید و فرآیندهای تکمیلی برگزار می‌شود.
تیم‌‌های تحقیقاتی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند باید حداقل متشکل از ۳ نفر از یک دانشگاه باشند که یک عضو هیات علمی به عنوان راهبر فناوری و دو دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری را شامل می‌شود. علاوه بر این فعالیت پژوهشی و پیشینه تحقیقاتی راهبر فناوری، باید مرتبط با طرح پیشنهاد شده و طرح و ایده نوآورانه نیز باید در خصوص محورهای ارائه شده رویداد باشد.
پس از داوری طرح‌‌ها، به سه هسته اول که بیشترین امتیاز را بر اساس شاخص‌‌ها و معیارهای اولویت‌‌دهی کسب کرده‌اند، به ترتیب جوایز نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی، ۷۵ میلیون تومانی و ۵۰ میلیون تومانی اعطا خواهد شد. همچنین به ۱۰ هسته حائز امتیازات کافی، از سوی ستاد حمایت‌‌های مالی و پشتیبانی‌‌های لازم در راستای تجاری‌‌سازی، متناسب با جایگاه طرح در چرخه رشد نوآوری و ارزش آفرینی، ارائه خواهد شد. علاوه بر این هسته‌ها می‌توانند از حمایت‌‌های مستقیم و غیرمستقیم صندوق نوآوری و شکوفایی از روند تجاری‌سازی ایده‌‌های ارائه شده استفاده کنند.
متقاضیان شرکت در فراخوان باید حداکثر تا پایان مهر ماه سال ۱۳۹۸، نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اولیه و ایده‌‌های خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که زمان اعلام نتایج داوری اولیه یک ماه پس ار تاریخ دریافت کامل طرح پیشنهادی خواهد بود. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با دفتر ستاد به شماره ۲۲۱۸۳۱۱۳-۰۲۱، تماس حاصل نمایید.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات