نشست های دوره ای اینترنت اشیاء د...

نشست های دوره ای اینترنت اشیاء د...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، تا کنون دو نشست در آبان ماه ۹۸ به منظور  برنامه ریزی، فرهنگسازی، آموزش نیروی انسانی و شبکه سازی واحدهای فناور موفق پارک علم و فناوری استان در حوزه "اینترنت اشیاء ،‌IOT" برگزار شده است.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان در خصوص لزوم ایجاد گفتمان و آماده سازی استان برای راه اندازی کسب و کارها و آموزش دانشجویان، جوانان و علاقمندان حوزه اینترنت اشیاء خاطر نشان کرد: موضوع اینترنت اشیاء در سال های اخیر در دنیا مطرح شده و بسیاری از کسب و کارهای نوپا و استارتاپها در حال حرکت به سوی استفاده وسیع از این تکنولوژی است.

رضا فیض آبادی با اشاره به اینکه در تکنولوژی اینترنت اشیا فرد می تواند اشیا مورد استفاده خود را از راه دور و به کمک زیرساخت های اینترنتی مدیریت و کنترل کند، افزود: اینترنت اشیا ء به عنوان انقلاب صنعتی بعدی در دنیا  نامگذاری شده و توسعه آن روش تعامل تمام کسب و کارها، دولت ها و مصرف کنندگان را با دنیای فیزیکی تغییر خواهد داد.

دو شرکت دانش بنیان پردیس الکترونیک ماد کبیر و پویش مسیر توسعه و واحدهای فناور هوشمند افزار نگاره انرژی، هوشمند گستر پژوهش مدار، هوش گستران رباتیک فرابین سانیار دادفر و استارتاپ کنجد در این دو نشست حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات