رویداد ماهور لرنینگ در زاهدان برگزار می شود

رویداد ماهور لرنینگ در زاهدان برگزار می شود

شتاب دهنده ماهور که تاکنون چندین رویداد استارتاپ ویکند را در استان سیستان و بلوچستان برگزار کرده است، در نظر دارد با هدف افزایش سطح یادگیری شرکت کنندگان، رویداد آموزشی و علمی ماهور لرنینگ (Mahour Learning Event) را برگزار کند.

به گزارش اکوسیستم، این رویداد که از 8 الی 11 اسفند ماه سال جاری در زاهدان برگزار خواهد شد، دارای کارگاه‌های تئوری و عملی با زمانی بیشتر نسبت به رویدادهای استارتاپ ویکند است.

نحوه برگزاری رویداد ماهور لرنینگ

پس از پذیرش شرکت کنندگان، در گام اول این رویداد، گارگاه ایده پردازی و خلاقیت برگزار می‌گردد تا آنان در فرایندی خاص درگیر یک طوفان فکری برای حل مشکلاتی مشخص شوند. ایده‌ها در یک سامانه به ثبت می‌رسند و در پایان فرایند غربالگری ایده‌ها به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این رویداد کارگاهی برای آموزش تیم سازی و یافتن افراد مورد نیاز برای تیم کاری برگزار می‌شود؛ در این کارگاه عملی شرکت کنندگان کار تیمی و مهارت کارکردن دریک تیم را فرامی‌گیرند و پس از این کارگاه افراد براساس آموخته‌های خود به تیم های کاری تقسیم می‌شوند.

هر کدام از تیم‌ها براساس توانایی‌های خود از میان ایده‌هایی که غربالگری شده‌اند، یک ایده را انتخاب می‌کنند و کارگاه بوم ناب براساس روش آموزش خانه به خانه  آغاز می‌شود و تیم‌ها با بکار بردن آموخته‌های خود در این کارگاه، بوم ناب خود را براساس بنیانی صحیح کامل می‌کنند.

اعتبار سنجی ایده یکی از ارکان مهم برای شروع یک کسب و کار است، به همین دلیل این موضوع به عنوان یکی از کارگاه‌های مهم عملی Mahour Learning Event در نظر گرفته شده است؛ در این کارگاه شرکت کنندگان باید اعتبارسنجی را از مشتریان واقعی خود انجام دهند. یکی از ویژگی‌های متمایز این رویداد ساخت MVP یا کمینه محصول اولیه است، شرکت کنندگان باید برای محصول یا خدمت خود کمینه محصول اولیه را آماده کنند و به منظور اعتبارسنجی از آن استفاده کنند.

کارگاهی که تقریبا در تمام رویداد‌های استارتاپ ویکند جای خالی آن حس می‌شود، بازاریابی و شیوه ورود به بازار است. در رویداد ماهور لرنینگ به منظور اینکه شرکت کنندگان بازار رقابت را بشناسند و با ترفندهای ورود به بازار آشنا شوند یک کارگاه عملی در این زمینه درنظر گرفته شده است.

در نهایت زمان ارائه محصول یا خدمت تیم‌ها فرامی‌رسد، اما پیش از ارائه نهایی شرکت کنندگان در کارگاه مهارت ارائه و ارتباط با مشتری حضور می‌یابند تا برای ارائه نهایی آماده شوند.

لازم به ذکر است که در Mahour Learning Event علاوه بر شرکت کنندگان، مریبان و تیم اجرایی، گروهی از سرمایه گذاران و داوران نهایی نیز حضور دارند. آنها از ابتدا در این رویداد حضور دارند و ناظر تلاش‌های شرکت کنندگان هستند. نحوه امتیاز دهی مرحله به مرحله است و داوران در تمام مدت این رویداد حضور خواهند داشت.

    نظرات

    سلام وقت بخیر من دراین رویدادشرکت کردم اماگواهی ام رونگرفتم امکانش هست برایم ارسالش کنید؟یاعکسش رابرایم بفرستید پرینت بگیرم