بازدید مدیران پارک علم و فناوری البرز از شرکت تولیدکننده محصولات غذایی

بازدید مدیران پارک علم و فناوری البرز از شرکت تولیدکننده محصولات غذایی


رئیس پارک علم و فناوری البرز و هیئت همراه از شرکت تک ماکارون روز شنبه ۲۵ آبان ماه بازدید نمودند و با دستاوردها و فعالیت های شرکت آشنا شدند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز به همراه مدیران پارک ضمن آشنایی با حوزه و زمینه فعالیت شرکت تک ماکارون از خطوط تولید، ظرفیت های مجموعه و واحد تحقیق و توسعه بازدید بعمل آوردند.
بر این اساس مقرر گردید با حمایت پارک علم و فناوری البرز و همکاری شرکت تک ماکارون  و استفاده از  ظرفیت ها و پتانسیلهای این دو مجموعه در زیست بوم فناورانه استان البرز، مقدمات طراحی و  ایجاد یک مرکز نوآوری مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.
گفتنی است شرکت تولیدی تک ماکارون در صنعت مواد غذایی و سایر زمینه ها و اقلام مربوط در سال ۱۳۷۳ و در راستای تولید محصولات آرد و ماکارونی با هدف حمایت از محصولات ایرانی ، تهیه غذای سالم و کافی و به کارگیری استعدادهای نیروهای بومی ، اقدام به خریداری و تاسیس پیشرفته ترین ماشین آلات و فناوری روز دنیا  و به عنوان اولین و تخصصی ترین واحد تولیدی آردهای متنوع صنایع شیرینی و نان واقع در استان البرز در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.







لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات