با حضور معاون رئیس جمهور: ساختمان مرکز نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری مازندران افتتاح می شود

با حضور معاون رئیس جمهور: ساختمان مرکز نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری مازندران افتتاح می شود

ساختمان مرکز نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری مازندران و شبکه نوآوری و فناوری با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ساری افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکرعلی معتمدزادگان با اشاره به برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و رئیس جمهور به استان در روز شنبه گفت در این سفر ساختمان مرکز نوآوری و فناوری مازندران و شبکه نوآوری و فناوری  افتتاح می شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران  بازدید از شرکت های دانش بنیان در آمل،  بابلسر و قائمشهر و دیدار با حجت الاسلام لائینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهور به استان اعلام کرد و افزود: همچنین شرکت در کارگروه رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

معتمدزادگان یادآور شد: ساختمان نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری و شبکه نوآوری نیز با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود و برای ایجاد ساختمان این مرکز هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس پارک فناوری مازندران یادآور شد: سه طبقه از ساختمان چهارطبقه احداث شده مربوط به پارک فناوری است که ۲۰ شرکت دانش بنیان در آن فعالیت خواهند کرد و این ساختمان با شرایط تسهیل شده توسط رمضانعلی فکوری خیر علم  و فناوری  و با حمایت معاونت علمی و فناوری خریداری شده است.

وی افتتاح شبکه نوآوری و فناوری را از دیگر برنامه ها سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد و گفت : براساس موافقت نامه ی همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری مازندران و پارک علم و فناوری مازندران، شبکه نوآوری و فناوری استان مازندران در چارچوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور بهره برداری حداکثری از منابع موجود و ظرفیت های استانی در جهت توسعه زیست بوم نوآوری و ایجاد کسب و کارهای نوین، افتتاح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

      نظرات