برگزاری نشست تخصصی تبیین گام های اجرایی سازی فرآیند صدور گواهی نامه های انطباق و محصول در پارک علم و فناوری البرز

نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی "تبیین گام های اجرایی سازی فرآیند صدور گواهی نامه های انطباق و محصول " ویژه استاندارد سازی محصولات دانش بنیان با حضور دکتر درویش مدیر کل کالاها و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران ، دکترشکراللهی مدیر کل سازمان استاندارد استان البرز و  دکتر ملونی مدیر کل دفتر نوآوری و فناوری های نوین معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری االبرز  روز یکشنبه ۳ آذرماه در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در این نشست که به میزبانی پارک علم و فناوری البرز برگزار شد کارشناسان و مدیران پارک علم و فناوری، اداره کل استاندارد، دستگاه های اجرایی، آزمایشگاه های مرجع و همکار استاندارد با روند ارزیابی و صدور گواهی نامه های (coc) و (cop) آشنا شدند.
همچنین در بخش دوم این نشست و کارگاه تخصصی که با حضور کارشناسان و مدیران شرکت های دانش بنیان برگزار شد، شرکت کنندگان با گواهینامه های (coc) و (cop) برای تولید و استاندارد سازی محصولات شرکت های دانش بنیان و شیوه درخواست و اخذ آن آشنا شدند.
در این نشست که به میزبانی پارک علم و فناوری البرز برگزار شد کارشناسان و مدیران شرکت های دانش بنیان سوالات خود را با مسئولان شرکت کننده از جمله دکتر درویش، شکراللهی، دکتر ملونی (مدرسان این دوره ها )و دکتر ربانی در میان گذاشتند.
گفتنی است در انتها
مدیر کل دفتر نوآوری و فناوری های نوین معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با همراهی رئیس و مدیران پارک علم و فناوری البرز از مرکز رشد جامع پارک و نیز تعدادی از واحدهای فناور  بازدید کردند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات