برگزاری کارگاه آموزش اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری
روزنامه دنیای اقتصاد، کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری را با محوریت تحلیل بازار و برندینگ محصولات لوکس در 15 بهمن ماه سال جاری برگزای میکند.
به گزارش اکوسیستم، استفاده کردن از محصولات لوکس، دیگر اقدامی تجملاتی محسوب نمیشود و یکی روندهای معمول زندگی بسیاری از مردم جهان به حساب میآید. اما موضوع مهمتر بازار رو به رشد این محصولات به ویژه در همسایگان جنوبی ایران است. توجه به بازار محصولات لوکس، رشد این بازار را نشان میدهد؛ در حال حاضر در تمام زمینههای مرتبط به سبک زندگی میتوان تمایل به لوکس گرایی را مشاهده کرد.
ورود این محصولات به کشورمان میتواند در وضعیت کنونی درآمد و ذخیره ارزی به عنوان یک تهدید محسوب شود، اما بازار روبه رشد این محصولات فرصت بزرگی برای ایران به حساب میآید، این فرصت در تولید محصولات خاص و صنایع دستی کشور نهفته و قابل ارزیابی است. همانطور که فرش ایرانی به عنوان کالایی لوکس در سراسر دنیا شناخته میشود و اگر امروزه به محاق میرود به دلیل فقدان دانش مربوط به مدیریت و برندسازی لاکچری است. گسترش و تکمیل علم برندینگ و تفاوت پاردایم آن با علم بازاریابی نیز یکی از زمینههای رشد صنعت لاکچری در دنیا محسوب میگردد. تمام این موضوعات بیانگر آن است که نمیتوان بی تفاوت از کنار رشد این صنعت گذر کرد؛ از اینرو مجموعه دنیای اقتصاد در کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری به این موضوع میپردازد و با دعوت از مدیران و کارشناسان برندسازی و بازاریابی به بررسی ادبیات این بازار خاص و حائز اهمیت خواهد پرداخت.
موضوعاتی که در این کارگاه آموزشی به آن پرداخته میشود، به شرح زیر است:
- لاکچری چیست؟ مبانی شکل گیری محصولات و فرهنگ لوکس
- تحلیل بازار محصولات لاکچری
- کانسپت محصولات لاکچری
- تفاوت دیدگاه بازاریابی و برندینگ در تحلیل لاکچری
- DNA برندهای لوکس
- استراتژیهای آنلاین برندهای لوکس
- لاکچری در زمینه خدمات
- لاکچری جدید
- تجربههای لوکس
- فروش محصولات لاکچری
- مطالعه موردی برندهای لاکچری و بررسی بهترین نمونهها
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری میتوانند از طریق این لینک اقدام کنند.
نظرات