برگزاری کارگاه آموزشی "گزارش معاملات فصلی و قوانین ارزش افزوده" توسط پارک علم و فناوری البرز

کارگاه آموزشی "گزارش معاملات فصلی و قوانین ارزش افزوده" ویژه شرکت های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری البرز  روز سه شنبه ۵ آذر ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز این کارگاه که با تدریس خانم  مهندس آریایی مدیر شرکت فناور آوید سامانه رایمون برگزار شد شرکت کنندگان با عناوین و موضوعاتی مثل "مواد ۱۶۹ و ۱۶۹ مکرر بخشنامه ها و آئین نامه"، "شمول و عدم شمول ماده ۱۶۹"، "چگونگی ثبت معاملات فصلی"، "جرائم گزارش معاملات فصلی"، تشریح قوانین مالیات بر ارزش افزوده، جرایم مالیات ارزش افزوده، تطبیق ماده ۱۶۹ با مایلات بر ارزش افزوده و تشریح شمول و عدم شمول مالیات بر ارزش افزوده آشنا شدند.
این کاگاه تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان و فناور روز سه شنبه پنجم آدرماه در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری البرز برگزار شد و شرکت کنندگان درباره مسئل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز برای توانمندسازی جامعه هدف خود که مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان و فناور و استارت آپ ها هستند برنامه های آموزشی متنوعی را طراحی و در دست اجرا دارد که بخش مهمی از این دوره ها و مشاوره ها در راستای توانمندسازی شرکت ها برای ورود به بازار و توسعه کسب و کار است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات