ازبکستان مقصد بعدی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است

ازبکستان مقصد بعدی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است

همکاری و تعاملات علمی و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی چند سالی است که به لطف زیست‌بوم فناوری و نوآوری نوو نوآوریوری رونق گرفته است. تعاملاتی که به توسعه بازارهای جهانی این محصولات کمک می‌کند و برای محصولات و خدمات نوآورانه کشور برند می‌سازد.

در ادامه این تعاملات، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، بیستم آذرماه امسال به مدت سه روز به ازبکستان سفر می‌کنند تا توانمندی‌های فناورانه خود را در نمایشگاهی به فعالان این عرصه در کشور ازبکستان عرضه کنند. این نمایشگاه با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و قلعه‌نوی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می‌شود.

در سال‌های اخیر توافقاتی بین ایران و ازبکستان برای باز شدن صفحات جدید همکاری‌های دو جانبه بین دو کشور صورت گرفته است. ایران و ازبکستان منافع مشترک زیادی در بعد منطقه‌ای، بین‌المللی و دو جانبه دارند. همکاری‌های دو جانبه بین این دو کشور می‌تواند به توسعه علمی و فناورانه ایران و ازبکستان منجر شود.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

* بازدید هیات تجاری و علمی ازبکستان از پارک علم و فناوری قزوین

* آشنایی با کشور ازبکستان

* ازبکستان و بلاروس پارک علم و فناوری تاسیس می‌کنند

* همکاری‌های علمی و فناوری با ازبکستان توسعه می‌یابد


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات