رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه:
     
     یکی از مهمترین نقش های این پارک اثر گذاری در نوآوری شهری است

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه: یکی از مهمترین نقش های این پارک اثر گذاری در نوآوری شهری است

درنشست همکاری های مشترک شرکت های فناور با مدیران  سازمان فناوری اطلاعات و سازمان اجتماعی فرهنگی ، ورزشی شهرداری کرمانشاه و تسهیل معاملات B۲G رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه  با بیان توانمندیهای جوانان و صاحبان ایده در شزشرکت های دانش بنیان و واحد های فناور بر استفاده  شهرداری از پتانسیل این شرکت ها در توسعه شهر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر معصومه خان احمدی با بیان اینکه  شهرداری با تعدد خدمات می تواند بازار بسیار مناسبی برای شرکت های فناور باشد، گفت: یکی از مهمترین نقش های این پارک اثر گذاری در نوآوری شهری است.
وی ادامه داد: شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه  با همکاری نظام صنفی رایانه استان  آمادگی لازم را در برای تدوین  استراتژی و سناریو شهر هوشمند  و اجرای پروژه های مرتبط را دارند.
خان احمدی در ادامه با اشاره به پتانسیل های واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه، تصریح کرد:فناوری ها و محصولات ارزشمندی توسط شرکت های پارک علم و فناوری درراستای تامین نیاز های فرهنگی و اجتماعی کرمانشاه بویژه علوم روانشناختی وجود دارد که با کمک فرهنگسرا ها می تواند به آن معرفی ودر اختیار شهروندان قرار گیرد.
در ادامه  دکترمهدی عبدالمالکی رییس سازمان اجتماعی فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری نهادی با خدمات بسیار گسترده است که می تواند برای بهبود و تسریع این خدمات رسانی از توان جوانان فناور استان استفاده کند، افزود:آمادگی داریم  فضا های شهرداری برای معرفی خدمات فناوران مهیا کنیم.
وی ادامه داد:شهردار کرمانشاه با نگاه باز خود  در استفاده ازپتانسیل های جوانان کرمانشاهی و طرح ها و پروژه های بومی تاکید دارد.
عبدالمالکی یاد آور شد :تجربه های بسیار خوبی در برخی شهر ها از همکاری شهرداری و فناوران وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم.
در ادامه مهندس لطفی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداریکرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از طرح ها و ایده های فناوران و حضور در جمع آنا تصریح کرد: این نشست فصل جدیدی در همکاری های سازمان فاوا با نخبگان خواهد بود و ما این آمادگی راداریم از طرح ها و پروژه های شرکت های دانش بنیان استان در شهر هوشمند که برنامه اصلی این سازمان است استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در راستای همکاری های دوجانبه پروتکلی مبتنی بر همکاری سازمان فاوا وپارک علم و فناوری و به امضا برسد.
لطفی افزود:می خواهیم از ظرفیت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی در برگزاری  دوره های آموزشی  تخصصی و فوق تخصصی جهت نیروهای سازمان فاوا استفاده کنیم.
در ادامه واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان حاضر در نشست به معرفی خود و طرح های قابل اجرا با شهرداری کرمانشاه در زمینه های اجرای اپلیکیشن های خدمات رسانی ، جمع آوری هوشمند زباله وتفکیک پسماند، آموزش های مهارت های زندگی و برگزاری دوره های روانشناسی شهروندی ، تصویربرداری هوایی فضا های شهری ، ساخت انیمیشن در ارتقا معرفی شهر و فرهنگ شهروندی، فضا سازی سبز و مبلمان شهری و هدایا و عروسک های محلی و همکاری در بخش های شهر هوشمند پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات