انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری یزد به عنوان رئیس پارک

انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری یزد به عنوان رئیس پارک

طی حکمی از سوی منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، محمد مهدی لطفی، سرپرست پارک علم و فناوری یزد به عنوان رئیس پارک منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در متن این حکم آمده است:
با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری یزد منصوب می‌شوید.
امید است با تعامل موثر با مدیران اجرایی استان، شرایط لازم برای توسعه پارک و ظرفیت سازی برای رشد شرکت‌ها و موسسات فراهم شود.جنابعالی حل مشکل اراضی پارک را در صدر موضوعات کاری خود قرار دهید. انتظار می‌رود ایجاد روابط موثر و هدفمند با دانشگاه های استان و همراهی و همکاری با نقش آفرینان زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی منطقه زمینه‌ساز بهره گیری بیشتر کارآفرینان و دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در پارک و ارتقای کمی و کیفی خدمات شود و به جلب حمایت های مورد نیاز جهت توسعه کسب و کار موسسات مستقر در پارک بینجامد. همچنین ارتقا توانمندی ها و توسعه کیفی موسسات، مورد اهتمام جنابعالی در دوره جدید مدیریت پارک علم و فناوری یزدقرار گیرد.
ان شاالله با اتکال به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی، ماموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا کنید و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحبنظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری داشته باشید.
گفتنی است، محمدمهدی لطفی ۳۰ شهریور سال جاری، طی حکمی از سوی وزیر عتف به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شده بود.

لازم به ذکر است، این حکم در حاشیه چهل و دومین نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری توسط مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت عتف به وی اعطا شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات