پیش رویداد استارتاپ ویکند شاهکار و چهل و پنجمین رویداد همفکر شاهرود

پیش رویداد استارتاپ ویکند شاهکار و چهل و پنجمین رویداد همفکر شاهرود

استارتاپ ویکند چیست؟
استارت آپ ویکند یک همایش و رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیا است که همانطور که از نامش پیداست معمولا در انتهای هفته برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه و علاقه مند به عملی کردن ایده های خود و ایجاد کسب وکار نوپا (startup) و یا پیوستن به این کسب و کارها گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت ایده یا پروژه هایی را مطرح و آماده نمایند.

همانطور که می دانید برای بررسی و عملی کردن یک ایده به مشورت و مشارکت افراد متخصص در رشته های مرتبط نیازاست و از آنجایی که ایده های استارتاپی عموما در اینترنت متولد می شوند معمولا در این گرو ها برنامه نویس ها، طراحان، بازاریاب ها، مدیران محصول و مشتاقان کارآفرینی گرد هم آمده و ایده هایشان را به اشتراک گذاشته، تشکیل تیم می دهند و محصولی را ساخته و تجارت نوپایی را آغاز می نمایند. اما این به این معنی نیست که افراد با تخصص و یا دانش های دیگر نتوانند شرکت کنند بلکه هر فردی در هر حوزه ای میتواند ایده داشته باشد و یک استارتاپ تشکیل دهد.. لازم به ذکر است که استارتاپ ویکند یک نمونه کوچک شبیه سازی شده از فضای واقعی تبدیل یک ایده به کسب و کار است... یعنی 2 روز و نیم یادگیری و تمرین برای عملی کردن ایده هاتون...

طبیعی است که سوالات مختلفی داشته باشید.... برای دریافت پاسخ سوالاتتون در همفکر این هفته شاهرود شرکت کنید...

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

https://evand.com/events/shahkar

همفکر چیست؟
همفکر بستری برای انتقال تجربه‌ها و توسعه ارتباطات حرفه‌ای است. کارآفرین‌ها، صاحبان ایده، افراد دارای تخصص و یا علاقه مند به یادگیری (در هر زمینه ای) ، سرمایه‌گذارها، مشاورها و سایر علاقه‌مندان به کسب‌وکار؛ در همفکر گرد هم آمده و در مورد ایده‌ها، استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارها و علاقه‌مندی‌های خود به گفتگو می‌پردازند.

شرکت‌کنندگان در همفکر با یکدیگر همفکری و مشورت نموده و اطلاعات و تجربیاتشان را به اشتراک می‌گذارند. ارتباطاتی که در همفکر شکل می‌گیرد؛ می‌تواند زمینه‌ساز شروع همکاری‌های جدید شود.

آیدی همفکر شاهرود در تلگرام و اینستاگرام:

 @hamfekr_shahrood

درباره‌‌ کانون نوآوران و فناوران
کانون مردم نهاد نوآوران وفناوران، با هدف کلی شناسایی، ساماندهی، توانمندسازی و حمایت از جامعه فعال جوان برای ایجاد کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) شکل گرفته است.

 این سازمان مردم نهاد ( سمن / NGO ) جهت فعالسازی و پویایی اکوسیستم_استارتاپی، از هیچ فعالیتی دریغ نکرده و سعی بر آن دارد تا مجموعه اقدامات مورد نیاز برای این ماموریت مهم را تحت پوشش قرار دهد.

از جمله برنامه های کانون مردم نهاد نوآوران و فناوران که با همکاری و همراهی نهادهای دولتی و عمومی و البته سایر سمن های فعال در حوزه کارآفرینی انجام خواهد شد عبارتند از :

۱. برگزاری همایش ها و برنامه های فرهنگی برای فرهنگسازی تفکر کارآفرینی و استارتاپی
۲.  برگزاری کارگاه ها و #دوره های آموزشی و کمک به توانمندسازی جامعه فعال و علاقه مند
۳. برگزاری رویداد های ترویجی و شبکه سازی ( مانند رویداد#همفکر که در ۳۲ شهر ایران برگزار می شود)
۴. کمک به دریافت #حمایت های مختلف مادی و معنوی برای کسب و کارهای نوپا تحت پوشش از مراکز دولتی و غیردولتی مانند پارک علم و فناوری و ...

اطلاعات بیشتر در

nfngo.ir

    منبع خبر

    کانون نوآوران و فناوران

    کانون نوآوران و فناوران

    سازمان مردم نهاد (NGO) تخصصی در حوزه استارتاپ، کارافرینی و اشتغال

    نظرات