معاون وزیر علوم اعلام کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش پژوهش و فناوری پیشرفت مطلوبی دارد

معاون وزیر علوم اعلام کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش پژوهش و فناوری پیشرفت مطلوبی دارد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری به نقل از ایرنا- معاون پژوهش و فناوری علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حمایت های دولت از طرحهای پژوهشی و فناورانه گفت:چهارمحال و بختیاری در حوزه پژوهش و فناوری پیشرفت‌های قابل قبول و مطلوبی داشته است.

مسعود برومند چهارشنبه شب در دیدار از واحدهای پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این استان حوزه‌های مختلف علمی و دانشگاهی ظرفیتهای خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی تصریح کرد:در حوزه فناوری چهارمحال و بختیاری در بخش‌هایی که دارای مزیت است گام‌های خوبی از سوی پژوهشگران و محققان استان برداشته شده است.

برومند اظهار داشت:دستیابی به دستاوردهای علمی و پژوهشی صورت گرفته در استان ، نیازمند صبر و سرمایه‌گذاری است که امید این دستاوردها بزودی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: در چهارمحال و بختیاری هم دانشگاه و هم پارک علم و فناوری استان به خوبی می‌توانند روند توسعه این استان را پشتیبانی کنند.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار از استقرار ۱۳۸ شرکت فناور و دانش بنیان استان در پارک علم و فناوری خبر داد.

اسماعیل پیرعلی فزود: گردش مالی این شرکت های دانش بنیان بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال است و که تاکنون به موفقیت های زیادی در ثبت اختراع و تبدیل علم به ثروت دست یافته اند.

به گزارش ایرنا، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک های علم و فناوری آسیا(ASPA) و اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یک پارک علم و فناوری در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات