مراسم افتتاحیه شرکت شتاب ، شرکت همکار مرکز رشد نیشابور

مراسم افتتاحیه شرکت شتاب ، شرکت همکار مرکز رشد نیشابور


به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور ،  همرمان با هفته جهانی کارآفرینی ،   مرکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی  شرکت شبکه تسهیلگران اندیشه برتر - شتاب ، با مجوز رسمی از اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی  و بر اساس مصوبه شورای فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور ، بعنوان شرکت همکار مرکز رشد نیشابور،  با حضور جمعی از مسوولین  شهرستانی افتتاح و رسما شروع بکار نمود.

به گفته کمال میری، مدیر عامل شرکت شتاب ، این شرکت با ارایه خدمات تخصصی مشاوره ای در حوزه ایجاد و توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهرستان نیشابور ، با رویکرد برگزاری رویدادهای کارآفرینی مختلف مانند استارتاپ ویکند، کارآفرینی خلاق ، کافه کارآفرینی و ... با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی با حضور جمع کثیری از کارآفرینان ، استاید ، مشاورین و فعالین  حوزه  کسب و کار ایجاد و بعنوان شرکت همکار مرکز رشد فناوری نیشابور با این مرکز همکاری دارد.

همچنین علیرضا شیرازی ، مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور نیز با اشاره به برنامه کاری شرکت شتاب در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و ارایه مدلهای جدید پیش رو ، حضور مشاورین و منتورهای تخصصی در حوزه های مختلف که برای رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا بسیار موثر می باشند را در ترکیب اصلی این شرکت مثبت دانسته و با توجه به سابقه درخشان شرکت شتاب در برگزاری رویدادها و همایشهای تخصصی کارآفرینی ، حضور این شرکت را بعنوان شرکت همکار مرکز رشد  فناوری نیشابور مغتنم برشمرد و اضافه کرد بر اساس مصوبه شورای فناوری مرکز رشد و نیز جلسات تخصصی برگزار شده با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شتاب ، به زودی شاهد برگزاری برنامه های متعددی بصورت ویژه و در راستای تقویت فرهنگ کارافرینی و توسعه فضای کسب و کارها به ویژه کسب و کاری نوپای دانش بنیان و فناور در نیشابور خواهیم بود.

شرکت شبکه تسهیلگران اندیشه برتر با مجوز شماره ۲۰۱۳۵ از ، داره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، همچنین با حضور در نمایشگاه توانمندی های بسیج ، با ارایه دستاوردهای خود در بخشهای  مشاوره شغلی و کارآفرینی به معرفی حوزه های کاری تخصصی خود پرداخت. در مراسم بازگشایی این نمایشگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ،دیر مرکز رشد نیشابور و دیگر مسوولین شهرستانی  نیز حضور داشته و از نزدیک با فعالیتهای این مرکز آشنا شدند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات