گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در...

گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در...

گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها نقشی موثر در اقتصاد خانوارها دارد

گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها نقشی موثر در اقتصاد خانوارها دارد


انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آئین افتتاح کارخانه البرز در شهرستان رباط کریم با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و بکارگیری آن در راستای رونق تولید اظهار داشت: در بیانیه گام دوم اشاره شده است که اگر کشور دارای اقتصاد قوی و پویا باشد هرگز تحت سلطه هیچ قدرتی قرار نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی تثبیت اشتغال موجود باید اولویت اصلی برنامه‌ریزی مسئولان باشد تصریح کرد: در تابستان ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نرخ بیکاری در استان تهران ۲.۲ درصد کاهش یافته است.
استاندار تهران سپس با بیان اینکه گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها نقشی موثر در اقتصاد خانوارها دارد افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می توانند با عرضه کالاهای ارزان قیمت نقش مهمی در میزان رضایتمندی مردم داشته باشند.
محسنی بندپی همچنین با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: اقدام عده‌ای اغتشاشگر در غارت و به آتش کشاندن برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ‌گونه خللی در اراده مدیریت این فروشگاه‌ها در افتتاح شعبه‌های شهرستانی وارد نکرده است.
وی در پایان ضمن تاکید بر ثبات در بازار خاطرنشان کرد: حمایت مقام معظم رهبری از سیاست‌های اقتصادی دولت یک سرمایه بی بدیل برای دولت است و تاکید ایشان بر عدم گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین برای ما حجت است.

منبع: تسنیم

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات