رویداد دو روزه کسب و کار بازی سازی

رویداد دو روزه کسب و کار بازی سازی

رویداد دو روزه کسب و کار بازی سازی، ۱۴ و ۱۵ آذر ۹۸، با حضور شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد، سمیه نایبی، مدیر مرکز نوآوری پارک و تقی فرهنگ نیا، مدیر پردیس علوم انسانی و هنر در محل کارگاه نوآوری دانشگاه یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، شهرام شکوهی در مراسم افتتاحیه این رویداد با بیان اینکه برخی از دورهمی هایی که در پارک یزد شکل می گیرد برای این است که به دانشجویان و علاقمندان جهت داده و در ایجاد ایده با آنها کمک کند،گفت: برخی ایده ها می توانند تحول بزرگی ایجاد کرده و به جامعه کمک کنند.
وی افزود: پس از طی مسیر پر پیچ و خم تبدیل ایده به کالا، خدمت و یا محصول، وارد مرحله ای می شوید که باید با برخی رقیبان رقابت کرده و کسب ثروت کنید.
شکوهی تصریح کرد: سعی کنید در اطراف خود افراد قوی تر و موثرتری داشته و با آنها در تعامل باشید.
در ادامه روز نخست رویداد، سروش شهبازی، بنیان گذار بلوط گیمز و حسین مزروعی، بنیانگذار و مدیر عامل آواگیمز، ضمن معرفی شرکت و تولیدات خود، تجربیات، موفقیت ها، شکست ها و چالش های صنعت بازی سازی را تشریح کردند.
در پایان روز نیز محمد مهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد از برگزاری این رویداد بازدید کرد.
گفتنی است، در روز دوم رویداد، تقی فرهنگ نیا، مطالبی در زمینه کسب و کار ارائه نمود و شرکت کنندگان در قالب تیم به بررسی مباحث کسب و کار بر روی ایده های خود پرداختند.
شایان ذکر است، پس از این رویداد دو روزه، تیم ها بیست روز فرصت دارند ام وی پی (نمونه) طرح های خود را ارائه و از حمایت های مرکز نوآوری در راستای توانمند سازی تیم ها و تهیه نسخه نهایی استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات