برای اولین بار،حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق

برای اولین بار،حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق

دکتر باستی دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که امسال بیستمین سال برگزاری این نمایشگاه است از برنامه‌های جدید این نمایشگاه و حضور ۳۰ دستگاه اجرایی استان گیلان خبر داد و گفت: حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق و طرح های مرتبط با هدف ایجاد اکوسیستم نوآوری استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها برای اولین بار در این نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

وی پارک علم و فناوری گیلان را آماده پذیرش جذب و حمایت طرح‌های حوزه صنایع خلاق دانست و افزود: بیش از ده استارتاپ موفق گیلانی و ایده‌های برتر دانش آموزی با هدف انتخاب برترین‌ها و حمایت از این طرح ها در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

دکتر باستی برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط برخی دستگاه‌های اجرایی پنل‌های تخصصی و همچنین ارائه فضای مذاکرات بی توبی ( B۲B ) و بی توجی ( B۲G )را از دیگر رویدادهای این جشنواره دانست و اظهار کرد: برخی صنایع خلاق و نوآور استان گیلان با چالش‌های فناوری در خصوص توسعه محصول خود مواجه هستند که فضایی برای حل مشکلات پیش رو ایجاد شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان گیلان با یادآوری اینکه همانند سال‌های گذشته در افتتاحیه این نمایشگاه از سه طرح برتر تجاری سازی شده استان رونمایی می‌شود عنوان کرد: برنامه‌هایی جهت بازدید گروه‌های دانش‌آموزی دانشجویی برای این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

شایان بذکر است که این نمایشگاه در روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه ساعت ۹ صبح در سالن آتش نشانی فلکه انتظام رشت افتتاح می‌شود و بمدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات