نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی برگزار می‌شود .

نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی برگزار می‌شود .

همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، این نمایشگاه با موضوع ساخت و تولید ملی مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم‌های مورد نیاز صنایع از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آذر ماه سال جاری در سالن ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد. این نمایشگاه به منظور شناسایی نیازها و تقاضاهای پژوهشی و فناوری، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری های توسعه یافته، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران و خریداران دستاوردها و تقویت ارتباط با جامعه به نمایش نیازها و تقاضاهای پژوهش و فناوری خواهد پرداخت .

در نمایشگاه تستا، صندوق نوآوری و شکوفایی با تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای نظیر انواع ضمانت‌نامه، تسهیلات سرمایه در گردش، حمایت بلاعوض حفاظت از مالکیت فکری، حمایت بلاعوض اخذ استانداردها، تسهیلات نمونه‌سازی، تسهیلات تولید صنعتی و تسهیلات لیزینگ و سفارش ساخت از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه حمایت خواهد کرد.
اینگونه حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان و تقویت تولید داخل صورت می‌گیرد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

    نظرات