انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری پارک علم و فناوری البرز با فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ و دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری پارک علم و فناوری البرز با فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ و دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

تفاهم نامه تاسیس، راه اندازی و راهبری "مرکز رشد مشترک واحدهای فناور شهرستان ساوجبلاغ" با تلاش و مشارکت سه مجموعه علمی و اجرایی در اختتامیه ششمین جشنواره و نمایشگاه  دستاورد های پژوهشی و فناوری و فن بازار استان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ،این تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری البرز به نمایندگی آقای ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز، فرمانداری ساوجبلاغ به نمایندگی آقای پالیز گیر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به نمایندگی آقای جهانیان منعقد شد.
این تفاهم نامه به منظور ایجاد بستری مناسب جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان به عنوان زیر ساخت اصلی اقتصاد مقاومتی و در اجرای سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری مبنی بر "حمایت از تاسیس و توسعه شهرک ها و پارک های علم و فناوری"و اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت دهی سرمایه های اجتماعی به  سوی کسب و کار های دانش بنیان  انجام شد.
بر اساس این گزارش این تفاهم نامه می تواند موجب  گسترش زیر ساخت های توسعه فناوری و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و توسعه ساختارها و زیر بناهای لازم برای رشد فعالیت های دانایی محور شود .

براساس این گزارش، کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری و نو آوری، حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال دانش فنی و فناوری و حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای فناور در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان ،ایجاد زمینه جذب کار آفرینان و اشتغال دانش آموختگان  و ... از اهداف این تفاهم‌نامه بود.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات