هفته پژوهش و فناوری در شهرستان رودسر

هفته پژوهش و فناوری در شهرستان رودسر

همزمان با برپایی نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار در رشت، مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر برنامه هایی در همین راستا جهت ارتقا آگاهی و توسعه فرهنگ پژوهش و نوآوری و فناوری برگزار نمود.

برگزاری چندین کارگاه و همچنین برپایی بازدیدهایی از دستاوردهای شرکت های فناور مستقر در این مرکز از جمله برنامه های مرکز رشد رودسر در این ایام بود.

بازدید مدیر، دبیران و دانش آموزان مدرسه یامین کلاچای و مدرسه دانش بنیان رودسر به مناسبت هفته پژوهش از شرکت‌های فناور شهرستان رودسر و آشنایی با دستاوردهای این شرکت‌ها.

بازدید مدیران و پرسنل شرکت‌های فناور مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر از ادارات شهرستان در راستای تعامل و همکاری بیشتر .

بازدید مدیر و دانش آموزان دبیرستان امام سجاد ع رودسر به مناسبت هفته پژوهش از دستاوردهای شرکت‌های فناور مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر.

بازدید مدیر و کارکنان صندوق کارآفرینی شهرستان رودسر از محصولات و دستاوردهای شرکت‌های فناور مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر به مناسبت هفته پژوهش و اعلام آمادگی جهت حمایت مالی (وام کم بهره و ارزان قیمت) از طرح‌های معرفی شده توسط مرکز.

و همچنین به مناسبت هفته پژوهش " رویداد فلسفه پژوهش " با سخنرانی جناب آقای پوریا شارب پژوهشگر و دانشجوی دکتری فلسفه دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۱۹ آذرماه برای مدیران و پرسنل شرکتهای فناور مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات