در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش در چهارمحال و بختیاری از۶  محصول فناورانه رونمایی شد.

در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش در چهارمحال و بختیاری از۶ محصول فناورانه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری۶ محصول فناورانه، یک دستاورد پژوهشی و یک دستاورد خلاق روز یکشنبه ۱۷ آدر چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته پژوهش رونمایی شد.
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از این محصولات گفت: دستگاه پرتابل حذف جیوه از پسماند لامپ‌های کم‌مصرف، فلورسنت و گازی، پروتئین هیدرولیزات سراتل به عنوان پدافند غیرعامل مگس مدیترانه‌ای، بوستر ایمنی بیماری نیوکاسل، دستگاه تستر ECU با قابلیت تست قطعات الکترونیکی، دستگاه هایپر تریمیای مغناطیسی و بازی فکری چاره‌ساز جهت آموزش مفاهیم برنامه‌نویسی به عنوان محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان استان است.
اسماعیل پیرعلی افزود: کتاب معرفی گیاهان دارویی مهم استان به عنوان دستاورد پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و قرآن مشبک به عنوان محصول خلاق جدیدترین دستاوردهای پژوهشگران و فناوران استان است. رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت بیش از ۱۳۸ شرکت فناور در این استان، خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر بیش از ۲۶۰ دانش فنی در استان تولید، بیش از ۱۰۰ دانش فنی تجاری سازی و ۱۰۰ اختراع ثبت شده است.
پیرعلی افزود: شرکت‌ها و هسته‌های دانش بنیان استان برای حدود یک هزار نفر اشتغالزایی کرده است.
برنامه‌های هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری از ۱۶ تا ۲۲ آذر برگزار می‎شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

    پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یک پارک علم و فناوری در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات