کسب عنوان غرفه برتر توسط پارک خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان

کسب عنوان غرفه برتر توسط پارک خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان


پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، عنوان غرفه برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم‌ وفناوری خراسان؛ در اختتامیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی،

پارک علم و فناوری خراسان حائز دریافت لوح و تندیس "غرفه برتر" شد.

دبیراجرایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی در آیین اختتامیه نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نمود اقتصاد مقاومتی است که عرضه و تقاضا در کنار یکدیگر رخ می‌دهد. تاکنون ۲۳ میلیارد تومان ارزش مذاکرات اولیه میان شرکت‌ها بوده است.

دکتر ملک زاده اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش همه ویژگی‌های نمایشگاه‌های دیگر را دارد اما یکی از ویژگی‌های برجسته آن، ماراتون همکاری میان دستگاهی است که در این زمینه ۴۰ دستگاه مختلف دولتی و غیردولتی در این کارگروه‌ها حضور دارند و این برکتی است که هرساله تلاش می‌کنیم قدر آن را بدانیم.

دبیراجرایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی بیان کرد: این نمایشگاه، بیستمین دوره خود را سپری می‌کند و ۱۱ هزار متر مربع سطح زیربنایی است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافته است، که از این مقدار ۴۶ درصد سهم دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری، ۳۲ درصد اجرایی و ۲۲ درصد بخش خصوصی را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۶۲ واحد در این نمایشگاه مستقر بودند. امسال سعی کردیم رویکرد تقاضا محوری را در نمایشگاه لحاظ کنیم و نیازها و تقاضاهای صنایع را در این نمایشگاه ارائه دهیم.

در پایان این مراسم، غرفه پارک علم و فناوری خراسان به ریاست دکتر رضا قنبری موفق به کسب عنوان "غرفه برتر" در بیستمین نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات