یک چهارم جمعیت ایران ماهانه از دیجی‌کالا بازدید می‌کنند / رشد ۱۱۱ درصدی فروش در ۱۴ سال فعالیت دیجی‌کالا

یک چهارم جمعیت ایران ماهانه از دیجی‌کالا بازدید می‌کنند / رشد ۱۱۱ درصدی فروش در ۱۴ سال فعالیت دیجی‌کالا

این گزارش در چهار بخش رفتار کاربران، بازخورد مشتریان، بازارگاه و کسب‌وکارهای ایرانی و محصولات و برندها منتشر شده است. طبق آنچه در این گزارش آورده شده شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده کالا در سراسر کشور می‌توانند از اطلاعات این گزارش استفاده کنند و با اطلاعات دقیق‌تر برای بهینه کردن زنجیره تامین، فروش و بازاریابی خود اقدام کنند. دیجی‌کالا میزبان سی هزار کسب‌وکار ایرانی است، یعنی این کسب‌وکارها از طریق پلتفرم دیجی‌کالا کالای خود را به دست ایرانیان می‌رسانند. طبق گزارش دیجی‌کالا فروش خالص ریالی دیجی‌کالا در هشت سال گذشته به‌طور متوسط هر سال ۱۱۱ درصد رشد داشته است. کل زمان حضور کاربران دیجی‌کالا در نیمه اول امسال برابر با ۱۰ هزار و ۸۰۰ سال است. با این حال سهم ریالی پرداخت از درگاه اینترنتی نزدیک به ۶۰ درصد از کل مبالغ خرید دیجی‌کالا است. در شش ماه اول سال ۹۸، ۶۸ درصد از فروش تعدادی دیجی‌کالا متعلق به کالاهای ایرانی بوده است. پرجست‌وجوترین برندهای ایرانی در دیجی‌کالا در نیمه اول سال نیز به ترتیب، پارس‌خزر، اکس‌ویژن، بهار، بارز و ایرانسل بوده‌اند.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات