حضور چشمگیر شرکت های فناور  و دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور

حضور چشمگیر شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور

پارک علم و فناوری البرز با حضور تعداد چشمگیری از شرکت های فناور در زمینه های مختلف علوم پزشکی.فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ...  در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور از جدیدترین محصولات و فناوری شرکت های خود رونمایی کرد .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مراسم افتتاحیه "بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار ایران و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت " با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ،دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگران ، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران روز سه شنبه  ۲۶ آذرماه برگزار شد .

دکتر غلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی یادآور زحمات و تلاش‌های مستمر پژوهشگران طی سال‌های متمادی است که در سال‌های اخیر نتیجه ارزشمند آن‌‌‌ها حاصل شده است .
وی با بیان اینکه ایجاد امید در جوانان به واسطه دستاوردها و پیشرفت‌های علمی سرمایه کشور است، به تاریخچه پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: پژوهش و فناوری در ایران نسبت به کشورهای توسعه یافته شاید تاریخچه طولانی‌ای نداشته باشد اما در همین مدت نیز دستاوردهای ارزشمندی را به همراه دارد .
دکتر مسعود برومند معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: امسال در نمایشگاه پژوهش و فناوری ۴۲ دانشگاه، ۲۴ پژوهشگاه، ۲۵ شرکت دانش بنیان و ۳۴ پارک علم و فن آوری محصولات خود را ارائه کرده اند .
وی درخصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد، توسعه پژوهش و فناوری، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و ایجاد انگیزه در فناوران است.

در این نمایشگاه که در واقع محل نمایش دست‌یافته‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی یکسال اخیر مراکز علمی و دانشگاهی کشور است، پارک علم و فناوری البرز نیز با برپایی غرفه، به ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان شرکت‌های عضو خود اقدام می نماید .
براساس این گزارش دکتر پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کل کشور و تعدادی از مسئولین در روز اول از دستاوردهای فناورانه غرفه پارک  البرزبازدید و استقبال کردند
شایان ذکر است ؛ غرفه پارک علم و فناوری البرز  با حضور بیش از ۱۵ واحد فناور در زمینه های  علوم پزشکی،فنی و مهندسی و ...در این نمایشگاه  از صبح روز سه شنبه ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به مدت ۴روز از ساعت ۹صبح الی ۱۷ در محل نمایشگاه بین المللی تهران ( سال شماره ۶ ، غرفه شماره ۲۳ )  آماده بازدید علاقمندان است .



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات