کارگاه آموزشی تجربه کمپ شکار فرصت های نوآوری

کارگاه آموزشی تجربه کمپ شکار فرصت های نوآوری


کارگاه آموزشی تجربه کمپ شکار فرصت های نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، کارگاه تجربه کمپ شکار فرصت های نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ۲۶  آذرماه ۹۸ مصادف با اولین روز از بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

مهندس صادقپور مدیرعامل شرکت بشراپژوه (همکار آموزشی پارک علم و فناوری خراسان رضوی) ضمن اشاره به نحوه برگزاری این کمپ ها و اهمیت آن در آینده سازمان گفت: برگزاری چنین کمپ هایی درواقع نحوه تعامل از مجرای نوآوری است و آنچه که می تواند برای سازمان ارزش ایجاد کند.

وی اظهار کرد: در این کمپ ها مواردی مطرح می شود که از جنس آینده سازمان هاست و فکر کردن به اقداماتی که در سازمان بتواند جنبه عملی پیدا کند.

در ادامه مهندس شریعتی مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان، تجربه پارک خراسان از برگزاری این کمپ را بسیار مفید و حائز اهمیت دانست و گفت: ما در این کمپ درواقع به منابع نوآوری برای منافع پارک فکر کردیم.

وی یکی از نتایج جالب این کمپ را وجود داده هایی دانست که می توان از نتایج حاصل از گزارش گیری های آن استفاده های بسیاری کرد و در تصمیمات و برنامه ریزی ها از آن ها بهره برد. همچنین استخراج Business Model پارک از دیگر نتایج خوب این کمپ بود.

شریعتی تصریح کرد: برگزاری این کمپ ها و تشکیل تیم های نوآوری در پارک خراسان، فراتر از آشنا کردن پرسنل با منابع ۱۲ گانه نوآوری، ایجاد حس تعاملی بسیار خوبی است که در پارک علم و فناوری خراسان و در بین همکاران ایجاد کرده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات