رفع دغدغه قاچاق سوخت با سامانه کنترل کیفیت مجاری عرضه سوخت


مهندس اختصاری مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیای کوارتز در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان گفت: شرکت پیشگامان دنیای کوارتز (گلدن کو) عضو مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان در سال ۹۱ وارد حوزه Paperless کردن فرایندهای سازمانی و طراحی سامانه های نرم افزاری وب و اندروید در بخش های بازرسی، نظارت و بازدیدهای دوره ای برای سازمان های بزرگ دولتی شد.

وی اظهار کرد: سازمان های همکار ما از جمله شرکت توزیع برق مشهد، شرکت آب و فاضلاب مشهد، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان، شرکت توزیع برق استان خراسان، سازمان محیط زیست خراسان، آستان قدس رضوی، شرکت حسیب، قطار شهری مشهد و ... را می توان نام برد.

مهندس اختصاری ادامه داد: در همان سال ۹۱ موفق شدیم فرایندهای نظارتی و اجرایی با شرکت برق مشهد را آغاز کرده و هم اکنون نزدیک به هشت سال است که با شرکت برق ادامه فعالیت میدهیم. در ادامه آن هم قراردادی با شرکت برق کل استان خراسان رضوی در حوزه بازرسی بستیم.

مدیرعامل گلدن کو تصریح کرد: در شرکت آب و فاضلاب نیز بحث پیام و نظارت پروژه را موضوع قرارداد درنظر گرفتیم که یکی از مهمترین پروژه‌هایی بود که دردو سال اخیر انجام شد. چرا که نزدیک به هشت ماه طول کشید تا پروژه فوق العاده کاملی ارائه شود. در نمایشگاه هفته پژوهش تهران نیز این پروژه در چهار واحد مستقل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارائه و مورد استقبال واقع شد. امیدوارم این پروژه و سامانه را کشوری کنیم، که اگر این اتفاق بیفتد، نظارت بر پروژه های شرکت آب و فاضلاب می تواند دقیق و مدیریتی باشد.

وی حضور شرکت گلدن کو در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری تهران را با ۳ محصول دانست:

سامانه نظارت بر پروژه های اجرایی، سامانه سرویس های صنعتی و سامانه کنترل کیفیت مجاری عرضه سوخت

همچنین درخصوص سامانه کنترل کیفیت مجاری عرضه سوخت گفت: این سامانه در جهت کنترل قاچاق سوخت و افزایش دقت در بازرسی های به عمل آمده از مجاری عرضه سوخت سطح منطقه می باشد که در سال ۹۴ در منطقه خراسان رضوی با موفقیت شروع به فعالیت کرد و هم اکنون در حال استفاده است و با توجه به اینکه هم اکنون قاچاق سوخت یکی از دغدغه‌های مهم مسئولین است، این سامانه و مزایای استفاده از آن می تواند مفید واقع شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات