با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛  انعقاد دو تفاهم‌نامه به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال و یک میلیون یورو در گردهمایی فناورانه صنعت فولاد

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛ انعقاد دو تفاهم‌نامه به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال و یک میلیون یورو در گردهمایی فناورانه صنعت فولاد

در آخرین روز از گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه فولاد که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، دو تفاهم نامه‌ به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال و یک میلیون یورو به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، اولین تفاهم نامه‌ به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و یک میلیون یورو، میان شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت دانش بنیان سرووهیدرولیک پویا بود. این تفاهم نامه در رابطه با خدمات تست و ساخت انواع شیرهای هیدرولیک، فروش دانش فنی ساخت و… منعقد شده است.

علاوه بر این، تفاهم نامه دیگری نیز میان شرکت فولاد اسفراین و شرکت فروآلیاژ آریا به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در رابطه با تولید پودرهای ایزوتردم، فرومولیدن و… منعقد شد.

این تفاهم نامه‌ها که با حضور دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از معاونان این صندوق منعقد شد، در راستای حمایت از توسعه فناوری‌ها و خدمات دانش بنیان حوزه فولاد و با هدف رفع نیازهای کشور، افزایش بهره‌وری و رونق تولید داخل به امضای طرفین رسید.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات