طراحی بردهای الکترونیک، برای اولین بار در ایران


رئیس هئیت مدیره و بنیانگذار شرکت ساترصنعت الکترونیک باراد گفت: برد طراحی شده، برروی انواع دستگاه‌های شوینده، صرف نظر از نوع برند و مدل، قابل نصب است و می‌تواند دستگاه‌ را راه‌اندازی و احیا کند.

محمدرضا طبسیان، در گفت‌وگو با خبرنگار پارک علم‌ و فناوری خراسان در خصوص شرکت ساترصنعت الکترونیک باراد که اولین و تنها تولید‌کننده بردهای الکترونیک لوازم‌خانگی با رویکرد فناورانه است، اظهارکرد: شرکت ساتر صنعت الکترونیک باراد اقدام به طراحی و تولید بردهای لوازم‌خانگی کرده است که می‌تواند بر روی انواع مدل‌های شوینده از جمله ماشین‌ظرف‌شویی و لباسشویی نصب ‌شود. همچنین این بردها درحوزه خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی، نیاز کل کشور را برطرف می‌کند.

وی افزود: با توجه به وارداتی بودن کلیه بردهای لوازم‌خانگی، نیاز کشور به بردهای‌کنترلی بیشتر است، زیرا زمانی‌که این بردها معیوب می‌شوند، به‌سختی فراهم می شوند و یا قیمت‌ آن‌ها بسیار بالاست. همچنین شرکت‌های خدمات پس از فروش، توانایی تامین این بردها را ندارند.

رئیس هئیت مدیره و بنیانگذار شرکت ساتر صنعت الکترونیک باراد ادامه داد: بردی که طراحی شده، برروی انواع دستگاه‌های ضوینده صرف نظر از نوع برند و مدل، قابل نصب است و می‌تواند دستگاه‌ را راه‌اندازی و احیا کند.

طبسیان عنوان کرد: تصمیم داریم که تمام بردهای کارخانجات لوازم‌خانگی را تامین و تولیدکنیم. اکنون با کمک پارک علم‌ و فناوری خراسان، با دو شرکت لوازم‌خانگی ازجمله دونارخزر و لیدر که تولید‌کننده ماشین‌لباسشویی و یخچال فریزر هستند، تفاهم نامه ای مبنی بر طراحی و تولید برد منعقد کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک سال و نیم است که از تاسیس این شرکت ‌می‌گذرد و اکنون با حمایت های پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری تربت حیدریه توانستیم محصول خود را ارائه داده و با کارخانجات همکاری لازم را داشته باشیم.

رئیس هئیت مدیره و بنیانگذار شرکت ساتر صنعت الکترونیک باراد تاکید کرد: حدود یک سال است محصولات خود را به بازار عرضه کرده‌ایم و به تولید انبوه رسانده‌ایم. نمایندگی‌هایی در کل کشور برای فروش و خدمات پس از فروش راه‌اندازی کرده‌ایم. به واسطه تکنولوژی که در این برد به کار برده‌ایم، بر روی محصول، صفحه نمایش رنگی نصب کرده‌ایم که عملکرد کار دستگاه را به زبان فارسی و انگلیسی نشان ‌می‌دهد. همچنین انعطاف‌پذیری که در دستگاه وجود دارد، قادر به تغییر برنامه به خواست مشتری است.

طبسیان ادامه داد: بردهای طراحی شده قابلیت نصب بر روی تمامی برندهای لباسشویی روتاری،کلکتوری و درب بالا و همچنین ماشین‌های ظرفشویی هیدروستانی و فلومتری را دارد. برای دو مدل دیگر ماشین‌لباسشویی‌‌ بردهایی در دست طراحی است تا بتوانیم تمامی لوازم شوینده را زیر پوشش خود قرار دهیم. در آینده تصمیم داریم بردهای مورد نیاز در بازار برای مارک‌های آبسال، اسنوا و هایر و بردهای یخچال‌ فریزرهای‌های سایدبای ساید و پکیج ها تامین کنیم.  قصد داریم سبد محصولات خود را تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات پارک برای رشد ما بسیار زیاد بوده و نمایشگاه‌هایی که برای ما ترتیب داد‌ه‌اند باعث شد که بتوانیم محصول خود را به کل کشورمعرفی کنیم. تاکنون توانسته‌ایم به صورت ماهانه درکل کشور حدود ۲۵۰ برد را به فروش برسانیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات