استارتاپ ویکند اسپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

استارتاپ ویکند اسپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری به نقل از وب سایت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کردستان، تیم‌‌های زیر ویر طراح سایت و نرم افزار فروش انواع لباس های زیر مردانه و زنانه، پارادوکس تولید کننده انواع لباس‌های فرم اداری و مدارس و آسان‌پوش تولیدکننده انواع لباس‌های معلولان ضایعه نخاعی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رویداد استارتاپی را کسب کردند.
مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان در آیین اختتامیه این استارت آپ با اشاره به اینکه این رویداد چهارمین استارت آپ صنعت پوشاک کشور و نخستین دوره غرب کشور بود، افزود: حوزه طراحی و دوخت جزء ۱۰ اولویت اصلی طرح تکاپو در کردستان است که این استارتاپ در این راستا برگزار شد.

سید جمیل احمدی گفت: با توجه به اهمیت استارتاپ‌ها در توسعه اشتغال و کارآفرینی انتظار می رود که طراحان چالش‌ها و مشکلات جامعه را در نوآوری‌های خود مدنظر قرار دهند که در ایده‌های استارتاپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت (اسپاد) رعایت شده بود.

نخستین استارتاپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت (اسپاد) غرب کشور با حضور ۵۶ شرکت کننده در قالب هشت تیم و ۴۰ ایده رو چهارشنبه هفته جاری آغاز بکار کرد و بعد از دو روز بکار خود پایان داد.
این استارتاپ ویکند با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان و آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای باران و هنر دوخت مریوان برگزار شد.
نخستین استارتاپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت ( اسپاد ) غرب کشور از ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه سالجاری در اداره کل آموزش فنی حرفه ای کردستان برگزار شد.

گفتنی است که در این رویداد آقایان ایوبی و صلاحی به عنوان نمایندگان پارک علم و فناوری به عنوان داور برگزارکنندگان این رویداد را یاری رساندند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات