اسنپ تریپ، نام جدید پین تا پین

اسنپ تریپ، نام جدید پین تا پین

از فردا دیگر سامانه پین تا پین با نام تجاری جدید اسنپ تریپ فعالیت خواهد کرد.

به گزارش اکوسیستم، گروه اینترنتی ایران با نام IIG حدود 4 سال قبل فعالیت خود را در کشور آغاز نمود و تاکنون استارتاپ‌های کارآمد و مطرحی را راه اندازی کرده است. در میان زیرمجموعه‌های این گروه نام پین تا پین به عنوان پلتفرم خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرواسیون هتل نیز وجود دارد که مدتی قبل خبری در مورد همکاری آنها با گروه اینترنتی ایران یعنی زودروم منتشر شد.

اسنپ به عنوان نخستین سامانه هوشمند تاکسی آنلاین در کشور در میان سایر زیرمجموعه‌های گروه اینترنتی ایران، از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخوردار است، پیش‌تر همکاری نزدیکی را با سامانه زودفود (سفارش آنلاین غذا) شروع کرد که در نهایت به تغییر نام این سیستم سفارش آنلاین غذا به اسنپ فود منجر شد.

خانواده گروه اینترنتی ایران با حمایت ایرانسل فعالیت خود را آغاز کرد و زیرمجموعه‌های آن شامل شرکت‌های بامیلو (بازار اینترنتی)، اسنپ فود (سفارش آنلاین غذا)، اسکانو (خرید و فروش مسکن)، زودروم (کرایه اتاق) و اسنپ (تاکسی آنلاین) می‌شود. البته قبلا شرکتی با نام موزاندو نیز در این گروه فعالیت داشت، اما با بامیلو ادغام گردید.

دقیقا مشخص نیست که اسنپ فود اقدام به خرید پین تا پین کرده است یا دو شرکت تنها با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ اما به هر حال به نظر می‌رسد که گروه اینترنتی ایران قصد دارد تا سهم بیشتری از بازار آنلاین حوزه گردشگری را تصاحب کند؛ مدتی قبل نیز دو شرکت علی بابا و زورق که از فعالان موفق حوزه گردشگری بودند، با یکدیگر ادغام شدند و اکنون باید دید در آینده کدام یک از این دو گروه موفق‌تر خواهد بود.

نظرات