برگزاری نشست چشم انداز توسعه صنعتی ابرکوه

برگزاری نشست چشم انداز توسعه صنعتی ابرکوه

نشست چشم انداز توسعه صنعتی ابرکوه، چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸، به همت پویش «به سوی فردا» و با حضور اسحاقی، معاون فرماندار ابرکوه، برزگر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، مشتاقیان، رئیس اداره صنایع دستی و گردشگری، حاتمی زاده، جانشین فرمانده سپاه، قیومی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه و زارع، مدیرعامل فولاد آبتین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این نشست رضا زارع نکاتی در زمینه زیر ساخت های لازم برای توسعه صنایع، میزان آلودگی صنایع موجود، فرصت های آینده صنعت فولاد در شهرستان، لزوم کارافرینی در حوزه صنایع، ابعاد مالی پروژه های بزرگ صنعتی، ظرفیت ها و پتانسیل های نیروی انسانی شهرستان در ارتباط با مشاغل صنعتی، نحوه تعامل با سرمایه گذاران، شناخت و دسته بندی منابع مختلف شهرستان برای حرکت به سمت صنایع بزرگ و … ارائه نمود.
در حاشیه این نشست که با حضور سی و یک نفر برگزار شده بود، کتابهای اهدایی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه بین حاضرین توزیع شد.
گفتنی است، پویش «به سوی فردا» متشکل از افراد کارشناس علاقه مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف با استفاده از نخبگان مهاجر شهر و به منظور تولید محتوای علمی در راستای ساختن فردایی بهتر تلاش می کند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات