گزارشی از حضور پارک در بیستمین دوره‌ی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور

گزارشی از حضور پارک در بیستمین دوره‌ی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور

بیستمین دوره‌ی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۸ با حضور شرکت‌های مستقل و شرکت‌های متعددی از پارک‌های علم و فناوری سطح کشور و شرکت‌های دانشگاهی درمحل نمایشگا‌ه بین‌المللی تهران برگزار شد.
در این دوره نیز مانند سنوات گذشته، شرکت‌های وابسته به پارک علم و فناوری استان سمنان، محصولات و تولیدات فناورانه خود را در معرض دید بازدیدگنندگان قرار دادند. در زیر اسامی این شرکت‌ها، آورده شده است.

شرکت

نماینده

شرکت

نماینده

پژوهان رویان پایدار- خدمات چاه پیمای اکسیر

پوریا اعظمی دربندی

نو فناوران میناب طوس

سید‌فضل‌ا... ساغروانی

گروه صنعتی ساتراپ مهدی‌شهر

علی فریدونیان

علم‌گستران آرتا جاوید آسیا

محسن نظری

تراشه سبز ابریشم

امیرحسین جلیلی

بومی‌سازان پردازش هوشمند و شهاب

حسین غلامعلی‌نژاد

ریخته‌گری دقیق پارس

امیر‌مهدی شبانی

توسعه‌گران جاوید البرز

محمدمهدی رزازان

طراحی و مهندسی بدیع پترو

رامین کریم‌زاده

مهرنوش رودیان

مهدی بختیاری

پایا انرژی گستر کویر

محمد مهدی مهرابی

تیبا الکترونیک آسمان

کیوان امیر‌سلیمانی

نانو شرق ابزار توس (نانو شات)

حمید هراتی‌زاده

تجارت موج آینده‌ساز

میلاد ابراهیمی

فناوری ایرانیان پژوهش نصیر

رضا افضل‌زاده

هسته دست چاپ

امیر حسین قرائی



با توجه به تعداد شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه و لزوم هماهنگی و آماده‌سازی غرفه برای ارایه محصولات و استقرار نمایندگان این شرکت‌ها، گروه اعزامی از سوی پارک چند روز پیش از زمان آغاز به کار نمایشگاه در محل حضور داشته و امور مربوط به غرفه‌سازی و نصب دکراسیون را انجام دادند. پس از آماده شدن غرفه، نمایندگان شرکت‌ها در محل حضور یافته و غرفه‌ی پارک فعالیت خود را در همان روز ابتدایی نمایشگاه آغاز نمود.

در طول برگزاری نمایشگاه بازدیدهای متعددی از محصولات ارایه شده در غرفه پارک صورت گرفت و نمایندگان شرکت‌های حاضر، طی جلسات مختلف محصولات خود را معرفی و در زمینه‌های همکاری، فروش و سرمایه‌گذاری با بازدیدکنندگان علاقمند رایزنی کردند.

مطابق معمول علاوه بر بازدیدکنندگان عمومی، مسوولین ذی‌ربط در امور فناوری و صنعت کشور نیز در این دوره از نمایشگاه‌ها حضور داشته و از محصولات ارایه شده در نمایشگاه بازدید به عمل ‌آوردند. در این میان آقای دکتر مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آقای محمدرضا نعمت‌زاده مشاور وزیر نفت (مشاور آقای دکتر زنگنه) نیز از غرفه پارک علم و فناوری استان سمنان بازدید داشته و نمایندگان حاضر در غرفه توضیح مختصری در مورد محصولات خود ارایه نمودند.

از جمله نشست‌های مهمی که در این دوره صورت گرفت، نشست مشترک آقای دکتر جلالی رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با آقایان دکتر فرجی‌تبار و دکتر چینی‌فروشان از غرفه تستا (مرتبط با شهرداری تهران) بود. در این نشست در خصوص ارایه تسهیلات به طرح‌های مرتبط با فعالیت‌های شهرداری از جمله در حوزه‌های آب و فاضلاب، محیط زیست، آلودگی هوا و ... گفتگو صورت گرفت و مقرر شد طرح‌های مرتبط از سوی شرکت‌های پارک ارایه و پس از بررسی طرح‌ها و مستندات آن‌ها اقدامات بعدی در این زمینه صورت پذیرد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

    نظرات