تولیدکنندگان انیمیشن رقابت می‌کنند

تولیدکنندگان انیمیشن رقابت می‌کنند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و گردهمایی تولیدکنندگان این حوزه است. البته برگزاری آن زمینه برای سرمایه گذاری تولید انیمیشن را فراهم می‌کند. این هم افزایی می‌تواند شکل‌گیری منسجم تیم‌ها در این حوزه را شتاب دهد. برگزاری این رویداد، رقابتی نوین در حوزه تولید محتوا در قالب انیمیشن است. موضوع نخستین دوره این رقابت «رونق تولید و دفاع مقدس» است. همچنین تکنیک تولید انیمیشن در این رویداد آزاد است.

تیم‌های علاقمند برای شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت WWW.animationevent.ir مراجعه کنند. ثبت نام در رویداد تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد. البته برای ثبت نام در آن سرپرست تیم باید عضو یکی از مجموعه‌های انجمن صنفی فیلمسازان و انیمیشن ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، انجمن بین‌المللی سازندگان فیلم‌های انیمیشن، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، دانشجویان رشته‌های هنر و انیمیشن و هنرجویان هنرستان‌های هنر و انیمیشن باشد.

این رویداد نیمه دوم بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه دارد. در مدت برگزاری رویداد تیم‌ها می‌توانند از راهنمایی منتورهای محتوایی، فنی و هنری استفاده کنند .

آثار تولیدکنندگان در این رویداد از شبکه‌های سیما و رسانه‌های حامیان در فضای مجازی منتشر خواهد شد . همچنین پس از شرکت در رویداد و اتمام پروژه گواهی حضور در نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن «منهاج» با حمایت ، معاونت فضای مجازی صداوسیما ، انجمن صنفی فیلم سازان و انیمیشن ایران، باشگاه کسب و کار دانش بنیان و شتابدهنده رضوان به شرکت کنندگان اعطا می‌شود .

پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات