نشست تبیین راه های همکاری کمیته...

نشست تبیین راه های همکاری کمیته...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، این نشست روز سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ با حضور کارشناسان حوزه خودکفایی کمیته امداد استان و واحدهای فناور پارک به منظور ارائه مدل های همکاری مالی و به کارگیری مددجویان در شرکت ها و واحدهای فناور برگزار شد.

واحدهای فناور ضمن معرفی خدمات و محصولات فناورانه به نیازهای مالی، کمبود نیروی کار متخصص و همچنین چگونگی شرایط آموزش به مددجویان کمیته امداد در این نشست اشاره کردند.
کارشناسان حوزه خودکفایی کمیته امداد نیز آمادگی این اداره کل را برای ارائه تسهیلات و خدمات در قالب مدل راهبری شغلی، پرداخت اعتبار مالی برای آموزش مددجویان و نحوه پرداخت حق بیمه آن ها به شرکت ها و واحدهای فناور اعلام و افزودند؛ در طرح راهبری شغلی "هزینه خرید تجهیزات اولیه" به مددجویان جهت همکاری با واحدهای فناور بعنوان کارفرما اعطا می شود.
در ادامه چگونگی پرداخت ۲ سال از حق بیمه مددجو به کارفرما و ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازاء جذب و اشتغال مددجویان در شرکتها مطرح و بررسی شد.
تعداد ۳۰ واحد فناور از مرکز رشد جامع بجنورد، شیروان، اسفراین و واحد موسسات و بازاریابی در حوزه های IT، کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع دستی، پسماند، دام و طیور در سالن جلسات مرکز رشد بجنورد حضور یافتند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات