رویداد جامع صنعت گاز در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد


رویداد جامع صنعت گاز با همت پارک علم و فناوری خراسان و مرکز فن بازار ملی ایران روز چهارشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: این رویداد از دو بخش ارائه تقاضای فناوری توسط شرکت ملی گاز ایران (‌Reverse Pitch‌) و استارتاپ دمو صنعت گاز (ارائه به سرمایه گذاران‌) تشکیل شده است.

رضا قنبری افزود: در بخش اول کارشناسان شرکت ملی گاز ایران تقاضاهای فناوری خود را به صنعتگران ، شرکت‌های دانش بنیان و فناور ارائه کردند و پس از ارائه نیازهای فناورانه، جلسات مشترک میان کارشناسان شرکت ملی گاز ایران به عنوان طرف تقاضای فناوری از یک طرف و صنعتگران و شرکت‌های فناور به عنوان طرف عرضه فناوری از طرفی دیگر برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد در محورهای فناوری اطلاعات، تجهیزات دوار، فرایندهای شیمیایی، تجهیزات کنترلی و ابزار دقیق، تجهیزات مخابرات، تجهیزات الکترونیکی، تعمیر و نگهداری در حوزه صنعت گاز برگزار شد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: همچنین عصر امروز صاحبان ۶ طرح منتخب از استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی در قالب استارتاپ فناوری‌های صنعت گاز از بین ۳۴ طرح ارائه شده از سراسر کشور با ۱۲ سرمایه‌گذار حوزه صنعت گاز دیدار کردند.

بیش از چهار هزار نفر در ۳۴۰ شرکت فناور و دانش بنیان در این پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

پارک علم و فناوری خراسان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با هدف افزایش ثروت در جامعه از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در میان شرکت‌ها و موسساتی که بر پایه علم و دانش فعال هستند آغاز کرده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات