صاحبان ایده های استارتاپی در یلدای کارآفرینی

صاحبان ایده های استارتاپی در یلدای کارآفرینی

 


دكتر يونس يونسيان به عنوان فعال زيست بوم نوآورى و داراي مقام برترين و نوآورترين استارتاپ مشور در هفته پژوهش، از ضرورت پیوند کسب‌وکارهای سنتی و نو گفت و هدف كمپ شتابدهى شاهكار را رصد زيست بوم نوآورى و حوزه كارآفرينى دانست و اولويت شماره يك كشور در شرايط اقتصاد مقاومتي را موضوع "نوآفرينى و نوآورى براى تغيير پارادايم هاى زيست بوم كشور" دانست.
موضوعات یلدای کارآفرینی با رصد مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های اکوسیستم استارتاپی تعیین می‌شود. به همین دلیل یلدای استارتاپی، متفاوت از گذشته خواهد بود. در یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران تلاش می‌شود تا پیوندی میان صاحبان صنایع، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و استارتاپ‌ها شکل بگیرد.


از نظر برگزارکنندگان این همایش،جوانان کارآفرین در شرایط سخت اقتصادی، ضمن دریافت تحلیل‌های روز، نیاز به امید و انگیزه بیشتر برای ادامه این مسیر سخت و مبارزه با مشکلات و ناملایمات دارند؛ از این رو امسال، علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و ترندهای روز جهان، کارآفرینان، داستان شکست‌ها و موفقیت‌های خود و چگونگی غلبه بر مشکلات را با شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین از تجربه‌های سخت خود در لحظات بحرانی روحی و روانی، چگونگی مقاومت، استقامت، ایستادگی، مبارزه و جنگندگی در مقابل سختی‌ها خواهند گفت.

دكتر يونس يونسيان در كنار مهندس آرش سرورى برنامه ساز و فعال اكوسيستم كارآفريني در حاشيه مراسم يلداى استارتاپي كشور: اولويت شماره يك اقتصاد كشور، نوآفرينى و نوآورى براى تغيير پارادايم هاى زيست بوم كشور در راستاى توسعه اقتصاد پلتفرمى و تحقق جامعه نسل پنجم. گردهمای فعالان و علاقه‌مندان استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه چهارم دي ماه با عنوان "یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران" در سالن همايش دانشگاه علوم پزشكي برگزار گرديد. دانشجويان و صاحبان ايده و فعالان حوزه كسب و كار و برنامه نويسان موبايل مي توانند با مراجعه به مجموعه كمپ شتابدهي شاهكار، از خدمات شتاب دهنده دانشگاه صنعتي بهره مند شوند.

    منبع خبر

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات