شانزده پیشران جدید به طرح ملی “توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” استان خوزستان پیوستند

شانزده پیشران جدید به طرح ملی “توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” استان خوزستان پیوستند

جلسه توجیهی طرح ملی “توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی” امروز چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸ در سالن جلسات شهید حسن حزباوی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، سازمان جهاددانشگاهی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان، انجمن روزنه امید جوان و شانزده کارآفرین در حوزه صنایع دستی، کشاورزی، پوشاک و بسته بندی در این جلسه حضور داشتند.

هدف از برگزای این نشست معرفی طرح به کارآفرینان استان خوزستان و افزایش دایره ارتباطی و ایجاد بستری مناسب برای همکاری کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار بود.

در این جلسه کارآفرینان ضمن معرفی خود و کسب و کارشان موانع موجود در چرخه کاری و بازار را با نماینده کارفرما، نماینده ناظر و مجری طرح یعنی امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان  همچنین سازمان های همکار طرح در میان گذاشتند.

طی این نشست تعدادی از پیشرانان با یکدیگر آشنا شدند و زمینه ای برای همکاری متقابل فراهم شد. همچنین برنامه ریزی گردید تا از توان تولیدی همدیگر جهت توسعه بازار خود بهره مند شوند.

در این جلسه مقرر گردید سمینار آموزشی توانمندسازی پیشرانان در یکی از روزهای هفته آینده برگزار گردد. تعدادی از پیشرانان نیز آمادگی خود را برای عقد تفاهم نامه همکاری با زنان سرپرست خانوار اعلام کردند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

    منبع خبر

    مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

    مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان یک مرکز رشد در شهر اهواز می باشد

      نظرات