خلاصه گزارش نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان


در راستای بیانات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال رونق تولید و بر اساس تاکید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بر نهضت ساخت داخل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید ملی استان طی روزهای بیستم تا بیست و سوم آبان ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های استان واقع در سه راه جهانبار برپا شد. از این رو بیش از ۶۰ شرکت و مجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی در نمایشگاه حضور داشتند و دستاوردهای خود ارائه کردند.

در حاشیه این نمایشگاه جلسات، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های هم‌اندیشی( ایده شو ) با مسئولان و همایش رونق تولید ملی نیز برگزار شد.

در این مراسم دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برگزاری این نمایشگاه را اقدام شایسته ای دانستند که زمینه ساز ارتباط بیشتر دانشگاه، فعالان اقتصادی و صنعت خواهد شد .

دکتر فتی رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان گفت : در بحث صنایع کوچک و متوسط مشکلاتی وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر مسئولان است . مجموعه‌ای مانند ایزوایکو با استفاده از نوآوری رشد کرده و زیان‌های خود را تبدیل به سود کرده‌ است. ایشان تاکید کردند بهترین تیم‌های دانشگاهی در استان وجود دارد و این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه هرمزگان

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه هرمزگان

    مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه هرمزگان

    مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه هرمزگان یک مرکز رشد در شهر بندرعباس می باشد

      نظرات