دکتر ملکی‌فر در اختتامیه گردهمایی فناورانه صنعت فولاد اعلام کرد:  عقد ۱۱۱ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان

دکتر ملکی‌فر در اختتامیه گردهمایی فناورانه صنعت فولاد اعلام کرد: عقد ۱۱۱ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از عقد ۱۱۱ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان در سه روز برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت فولاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی‌صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر سیاوش ملکی‌‌فر در اختتامیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت فولاد که در محل صندوق نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۸۲۰ فناور برای حضور در این گردهمایی ثبت‌نام کردند که از بین آنها ۵۸۹ نفر از ۲۴۱ شرکت دانش بنیان، ۱۶۱ نفر از ۸۳ شرکت دانش بنیان و ۷۰ نفر از سایر نهادها حضور داشتند.

وی افزود: در این سه روز ۱۱ نشست ارایه نیاز فناورانه توسط ۱۱ شرکت بزرگ حوزه فولاد برگزار شد. همچنین ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در دو طبقه در محل صندوق نوآوری دستاوردها، خدمات و محصولات فناورانه خود را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این ۲۵ واحد بزرگ تولید فولاد کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در دو ماه قبل از برگزاری این رویداد، تعدادی جلسه میز پذیرش با شرکت‌های دانش بنیان در جهت مطلع کردن آنها برگزار کردیم که نتیجه آن تصویب ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان بوده است. در طی این رویداد با تعداد دیگری از شرکت‌ها ارتباط برقرار کردیم و این رقم روبه افزایش است، لذا از باقی شرکت‌ها دعوت می‌کنیم که درخواست تشکیل جلسه میز پذیرش را به صندوق ارایه دهند.

ملکی‌فر در رابطه با این رویداد سه روزه، عنوان کرد: در این سه روز ۳۰۵ نیاز فناورانه و دو ارایه توانمندی فناورانه نیز ارایه شد. ۳۵۸ جلسه B۲B نیز در این رویداد برگزار شد و در نهایت از ۳ محصول دانش بنیان که با حمایت‌های صندوق نوآوری به مرحله تولید صنعتی رسیده بودند، رونمایی شد. در ادامه شرکت‌های دانش بنیان موفق شدند با تامین نیازهای فناورانه شرکت‌های بزرگ به تفاهم نامه‌های خوبی دست پیدا کنند. در این رویداد ۱۱۱ تفاهم نامه و قرارداد به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان میان این شرکت‌ها منعقد شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیانی که بتوانند با صنایع تولیدی حوزه فولاد به مرحله عقد قرارداد برسند می‌توانند از خدمات متنوع صندوق نوآوری مانند لیزینگ و استصناع بهره‌مند شوند. قابل ذکر است که با توجه به رویکرد جدید صندوق در توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان برگزاری چنین گردهمایی‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات