پیشرفت ۵۰ درصدی اولین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز در کشور

پیشرفت ۵۰ درصدی اولین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز در کشور

پارک علم و فناوری فارس، پیشرو در توسعه فناوری و کارآفرینی استان فارس

پیشرفت ۵۰ درصدی اولین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز در کشور

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس با سفر به شهرستان لارستان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت اولین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز کشور قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری فارس در نشست مشترک با مدیران بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان ضمن قدردانی از حمایت‌های این بنیاد در ساخت اولین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز در کشور اشاره کرد: با توجه به نیاز کشور در مبحث فناوری اولویت خیرین به سمت توسعه فناوری و کارآفرینی برود.

ایشان اضافه کرد: با توجه به اقدامات خوب و مناسب بنیاد نیک اندیشان هاشمی در همکاری با پارک علم و فناوری فارس، این پارک نیز تلاش خواهد کرد با تجهیز این مرکز رشد، پیگیر مجوزهای لازم در خصوص جذب نیروی انسانی و منابع مالی مورد نیاز این مرکز باشد.

اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان نیز با ابیان اینکه ماموریت خیرین در توسعه همه‌جانبه جامعه با پیشرفت‌های علوم مختلف همراه است اشاره کرد: در مقطعی اولویت خیرین ساخت آب‌انبار، کاروانسرا، مراکز درمانی و آموزشی بوده است و هم‌اکنون نیز یکی از اولویت های خیرین حمایت از جوانان و فارغ‌التحصیلان در ایجاد کسب وکار و کارآفرینی است.

ایشان همچنین با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی این مرکز اضافه کرد: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی و افزایش هزینه‌های جاری ساخت این مرکز، امیدواریم تا پایان سال آینده این مرکز ،کامل تحویل پارک علم و فناوری فارس گردد و آماده پذیرش جوانان خلاق و کارآفرین باشد.

شایان ذکر است بزرگترین مرکز رشد خیرساز کشور با حمایت بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان با زیربنای بالغ بر ۳۵۰۰مترمربع در شهر لار در دست ساخت است.

همچنین دکتر ذوالقدر در سفر به شهرستان لارستان ضمن نشست مشترک با فرماندار این شهرستان و بازدید از مرکز آموزش عالی لارستان، در مراسم هفته پژوهش و فناوری این شهرستان حضور یافت و از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های مستقر در مرکز رشد نیز بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری فارس

    پارک علم و فناوری فارس

    پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

      نظرات