ایران ساختی‌ها رایگان تبلیغ کنید

ایران ساختی‌ها رایگان تبلیغ کنید


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نقل از پایگاه خبری "ایران ساخت"، تکاپویی برای شناساندن توانمندی‌های خودمان به خودمان به راه افتاده است. محصول «ایران ساخت». نمادی از غیرت، اراده، اندیشه و تفکر ایرانی است. محصولاتی که حمایت از آنها پیشرفت و آبادانی را برای کل جامعه با خود همراه دارد. در این میان تبلیغ این محصولات اقدامی مهم و اثربخش در این مسیر است.

ذهن جامعه ما حاصلخیز و آماده بذرهای مرغوب آگاهی بخشی است. پس تبلیغ این توانمندی‌ها در مسیر روشن حمایت، گام نهادن است.

پس می‌توان در این زمینه از ظرفیت‌های رسانه ملی بهره برد. زیرا نقش رسانه‌ها در انگیزه دادن و تقویت تولیدکننده داخلی موثر و پررنگ است و با تبلیغ کالای «ایران ساخت» به کمک بخش تولید می‌آیند.

در این راستا «نسیم دانش» برنامه‌ای پیش قدم در حمایت از تولیدکنندگان داخلی است. تیلیغات محصولات «ایران ساخت» در این برنامه رایگان انجام می‌شود.

این برنامه با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. برنامه‌ای که علاقمندان در آن دستاوردها و اخبار حوزه علم و فناوری را تماشا می‌کنند و با دیدن آن با رویدادهای علمی نیز آشنا می‌شوند.

البته «بربنیان دانش» نیز برنامه‌ای دیگر، کار مشترک ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و شبکه خبر است که اقدام به معرفی و تبلیغ رایگان برای محصولات دانش بنیان کرده است. در این برنامه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات آنها معرفی می‌شوند.

اما تبلیغات رایگان محصولات «ایران ساخت» در روزنامه جام جم اقدام دیگری در این زمینه است. «نشان ایرانی» عنوان طرحی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است. در راستای اجرایی‌سازی این طرح روزنامه جام جم چاپ آگهی برای تولیدکنندگان داخلی را بدون هزینه انجام می‌دهد.

بر این اساس، روزنامه جام‌جم قصد دارد با وجود مشکلات مالی رسانه‌های مکتوب، پایان سال جاری، به تمامی تولیدکنندگان داخلی فرصت چاپ آگهی رایگان تبلیغاتی بدهد. طبق این طرح که با عنوان «نشان ایرانی» اجرا می‌شود، تمام واحدهای تولیدی ایرانی می‌توانند در فصل زمستان، آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه جام‌جم به طور رایگان منتشر کنند. واحدهای تولیدی متقاضی استفاده از آگهی رایگان روزنامه جام‌جم، باید برای ثبت درخواست‌های خود به نشانی اینترنتی http://neshan.jamejamdaily.ir مراجعه کنند.

اما فرهنگ‌سازی برای حمایت و مصرف کالاهای ایران ساخت عامل مهمی در رونق تولید است. همچنین تولید محتوا برای حمایت از کالای دانش بنیان ایرانی غذای روح برای عرصه ساخت، تولید و صنعت کشور است که ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تحقق آن جشنواره‌ای با عنوان «ایران ساخت» برگزار می‌کند تا با استفاده از زبان هنر و پیوند آن با علم و فناوری مصرف کننده ترغیب به استفاده از محصول با کیفیت ایران ساخت شود. تا کنون دو دوره از این جشنواره با استقبال هنرمندان برگزار شده است.
پایان پیام/۲۵

اخبار مرتبط:

*کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود

*برای تولیدکنندگان کالای ایرانی رایگان تبلیغ می‌کنیم

*قانون حمایت از کالای «ایران ساخت» از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد

*جشنواره "ایران ساخت" افتتاح شد

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات